Gå til innhold

Den store diskusjon.no overklokkingskonkurransen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respekt til vinnerne :p Gleder meg til The eXperience i høst ja.

 

Måtte klokkingen være gjort i perioden konkurransen var? Min E6400 var vel sånn ca. 105% overklokket og jeg hadde ikke postet den på hwbot før noen dager siden.

Litt kjipt at jeg ikke hadde noe HW å klokke nå :( Men regner med å være med neste gang :)

Lenke til kommentar
Men vil det bli NM i overklokking i år også?

 

EDIT: Ja det vil det.. :p

8405281[/snapback]

Ja det må det jo.

 

Men i samme form som forrige gang? Neppe...

8405497[/snapback]

 

 

 

Enig med du.. men man skal ikke se bort i fra at det eksempelvis blir Aspstein og Nassuz som vil arrangere NM i overklokking i år.... Har de lyst og tid er dette meget sannsynlig.. Med andre ord... det er bare å sette seg ned å lage rammeverk... :yes:

Me be stepping down from all arrangements..

 

Kjenner nå at jeg har skikkelig lyst å delta i år... som deltager..

Lenke til kommentar
Respekt til vinnerne :p Gleder meg til The eXperience i høst ja.

 

Måtte klokkingen være gjort i perioden konkurransen var? Min E6400 var vel sånn ca. 105% overklokket og jeg hadde ikke postet den på hwbot før noen dager siden.

Litt kjipt at jeg ikke hadde noe HW å klokke nå :( Men regner med å være med neste gang :)

8405552[/snapback]

 

haha skulle hatt noe du ja, trodde faktisk at du hadde WR på E6400, men der to jeg feil :p

når blir neste hwbot konkuranse?

Lenke til kommentar
Foreløpig en t-skjorte  :blush:

 

Jobber med saken, det kryr ikke med sponsorer for å si det sånn.....

8405771[/snapback]

 

Jeg kan donere et MSI K8N Diamond Plus uten sli-bru :p Ingen som vil ha det, og har nok av DFI-kort å leke meg med om dagen så MSI-tiden er omme for godt I guess. Men det *skal* funke, fikk det i retur fra komplett med beskjed om at nå var alt i orden, de hadde visst testa det også.

Lenke til kommentar
Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. :D

8409411[/snapback]

 

Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)?

8409473[/snapback]

 

Sikkert ikke ;) Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett ;) Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2?

 

Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden :p

Lenke til kommentar
Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. :D

8409411[/snapback]

 

Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)?

8409473[/snapback]

 

Sikkert ikke ;) Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett ;) Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2?

 

Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden :p

8409499[/snapback]

 

Skal teste den på vann om en ukes tid håper jeg. Skal prøve å la noen frosne koteletter kjøle ned vannmiksen litt så det blir bra (stappe red'en nedi frysern er planen :p ). Dessverre har denne steppingen coldbug så noe ekstremkjøling er umulig, dessverre.

 

Men la det være sagt, tror jeg kunne fått en valid-sak på 3400 hvis jeg hadde deaktivert den ene kjernen, den ene er nemlig en del bedre enn den andre OG jeg har cvf-fil på 3383MHz, men da fikk ikke CPUZ med seg noe HK-info. Det skjer iblant her, dessverre akkurat *den* gangen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. :D

8409411[/snapback]

 

Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)?

8409473[/snapback]

 

Sikkert ikke ;) Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett ;) Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2?

 

Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden :p

8409499[/snapback]

 

Det er ganske store muligheter for at man får en med cold-bug på cpuen fase\tørris osv. Men det kan hende at den ikke har det :)

Lenke til kommentar
Hva er coldbug?

8414207[/snapback]

 

Noen CPUer klokker elendig under veldig lave temperaturer.

 

Dessverre er det generelt tilfelle med CPuer med BI og BB-minnekontroller, så når det gjelder X2 Toledoer/Opty DC får du enten noe som klokker ræva på luft, men bra på tørris/LN2 osv. eller noe som eier på luft og vann, men ikke noe annet enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...