_norse_ Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Kjørte noen runder med Motorstorm online i går og hadde mye morro med det. Er det interesse for å kjøre noen runder med folk her på forumet?? Er vel ikke noe problem å lage en Gamer.no session som kun er tilgjengelig for folk på friendslista...
BlastyTrasty Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Prøvde å starte Motorstorm online, og fekk beskjed om at eg måtte oppdatere spelet, etter langt om lenge, fekk eg "update failed". Får prøve igjen seinare idag.
MindTooth Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Tråder som søker spillere skal postes i Guild/klandiskusjon og rekruttering forumet. Derfor flytter jeg denne, da jeg vil velge å tro denne blir fylt med folk som søker spillere hver kveld. På lik linje med Gears of War Online-tråden. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)
cas22 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Støtter den ideen, spiller omtrent hver kveld, så man burde vel klare å få satt i gang noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå