Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.2


Spirre

Anbefalte innlegg

sjeda

 

 

hva , er det et faktisk et ord :p

 

når en dyslektiker ser skrive feil har man bomma , kan jeg anbefale Firefox med automatisk stavekontroll ;)

 

Du trenger det du også ser jeg. Ikke stor bokstav i begynelsen av hver setning.

Kan nevne at FireFox neppe støtter ord som man skriver feil så mye. Jeg slet (sliter enda) KRAFTIG med word sin retteprogram siden jeg skrev ord andeledes enn hva Word antar ordet er.

 

Eneste som hjelper er LingDys og LingRight som brukes av dyslektikere. Jeg selv har disse 2 programmene. Men trenger bokstavelig ikke det (noen små kompatibilitets probs).

Har sikkert 100% noen skrivefeil her i dette innlegget. Men jeg kan ikke merke det, jeg kan hinte det, men aner ikke hvordan man skriver det rett med 100% nøyaktighet.

 

Noen har kraftigere dysleksi enn andre. Jeg sliter med konsentrasjonsvansker av og til, og leifer. Skriver så stygt at postsorteringsmaskinen sikkert ikke skjønner skrifta mi (og de er god til og lese). Å og OG feil er vanlig. Jeg holder meg til OG. Hehe!

 

Edit: Jeg henger ikke deg ut for og det du kommenterte. ;)

Og jeg tror neppe FX har mulighet for grammatikk retting, så "," feil blir neppe rettet...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

da har jeg oppdatert denne og den gamle tråden med matchene titler og linker til hverandre.

 

det vil bli en ny runde med avliving av gamle datadeler i løpet av noen få uker, venter bare på at snøen skal tine helt denne gangen.

 

vil oppdatere begge trådene med linker og tilsvarende i den nye når den kommer.

 

stay tuned :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Litt gammal tråd, men kan vel slenge på mi historie om en Jensen Airlik eg en gang hadde. Den funka fint heilt til garantien gikk ut, då satte den seg vrang. Ga den en omgang med mitt elektriske airsoftgevær, men den var ikkje krftig nok til å penetrere plastikken. Det var forsåvidt ikkje verken luftpistolen eller luftgeværet mitt heller (steike kraftig plast), blei berre hakk og sprekker. Så då fiska eg fram potetkanona mi, med 2" rør og 4" forbrenningstank. Lada den med ei potet på rundt 40 gram, og skaut på kloss hold. Måtte gå et stykke for å finne restane. Plastdekselet var spredt over et større område, og dela av innmaten va vekke. Bilde kjem så snart eg har lagt bilda inn på dataen.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Litt gammal tråd, men kan vel slenge på mi historie om en Jensen Airlik eg en gang hadde. Den funka fint heilt til garantien gikk ut, då satte den seg vrang. Ga den en omgang med mitt elektriske airsoftgevær, men den var ikkje krftig nok til å penetrere plastikken. Det var forsåvidt ikkje verken luftpistolen eller luftgeværet mitt heller (steike kraftig plast), blei berre hakk og sprekker. Så då fiska eg fram potetkanona mi, med 2" rør og 4" forbrenningstank. Lada den med ei potet på rundt 40 gram, og skaut på kloss hold. Måtte gå et stykke for å finne restane. Plastdekselet var spredt over et større område, og dela av innmaten va vekke. Bilde kjem så snart eg har lagt bilda inn på dataen.

Når kommer bildet?

 

Ventet leeeenge nåå :tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hehe

 

jeg burde vel også laga en ny tråd om dette snart, da vi har kjørt flere runder med bly vs data de siste åra, men har enten ikke huska å ta bilder eller så har jeg bare ikke kommet så langt at det har blitt posta noe.

 

kanskje jeg kan få til en ny post når det blir litt varmere i været.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...