atomera Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hei sann.. Jeg bruker Windows Vista 32-bit, og windows media player 11... det jeg lurte på var, jeg får ikke spilt av filmer i avi. format.. er det en slags codec eller noe jeg kan legge inn? evt hvilken?? Jeg skal ikke bytte media spiller eller noe, skal bare ha en codec....
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 AVI-filer kan vere mykje forskjellig, då det berre er eit kontainerformat, og filer komprimert med mange ulike codecar kan liggje i AVI-kontainerar. Prøv å installer ffdshow, so vil du truleg vere i stand til å spele av det meste: http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm
Skagen Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 (endret) VideoLAN er en mediaavspiller som har alt den trenger integrert. Du slipper å gjøre noe som helst, og den spiller av skadde filer som WMP, WinAMP, etc, ikke klarer å spille av Endret 2. april 2007 av skag1
covah Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 VideoLAN (VLC) et et program mange har hatt problemer med i Vista. Kanskje greit å vente til neste versjon av VLC kommer før man anbefaler det til Vista brukere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå