Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med reinstallering av XP, etter Vista


Anbefalte innlegg

Installerte Vista på min Dell Inspiron 6400, men når jeg prøver å reinstallere XP oppstår dette problemet:

 

Booter med XP Pro SP2 cd, men ca 30 sekunder ut i installasjonen dukker denne feilmeldingen opp: pci.sys er skadet Dermed må jeg avslutte installasjonen.

 

Har prøvd å boote med Vista dvd, formatere disken, dermed boote XP igjen, men samme resultat.

 

Dette må vel være relatert til Vista installasjonen? Kjørte XP på maskinen før, og det er ikke snakk om å kjøre begge operativsystemene på samme tid..

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har de samme problemene, og jeg har gitt opp etter et uendelig antall timer, med å fikse dette, jeg får riktignok ikke oppgitt at det er en .sys fil som er morsom, men at jeg ikke har en harddisk å installere OS på lenger (dette selv om jeg har formatert flere ganger, og jeg har 3 disker) D:

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Bruker DBAN m/quick wipe for øyeblikket, skal se om det hjalp senere i dag.

 

hvis du har data på en partisjon på disken-ta backup-last ned ultimate boot.cd-finn et program på den som heter KILLDISK-kjør det og den sletter ALT på disken-kjør inn win cd,en etterpå og formater og innstaler.

8238015[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...