kenbakken Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 fjusker av og till virker som den bere går på 3 av og till oxo kommer den igjen når jeg trør på noen som kan hjelpe mg? har sjekket falsk luft og rør plugger og alt er nytt kan dt vere fordeler pluggledninger?
Wrasko Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Det kan være det ja. Billige deler og bytte ut, og det og plugger bør være noe av det første man tester når man sliter med sånt.. Pluggledningene kan fort få en bøy etc, og fordeler kan lett få en rift eller lignende
kenbakken Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 har byttet pluggledninger plugger rotor fordeler lokk bensin filter noen som kan hjelpe mg når jeg kjører normalt fjusker den enda litt virker som den går på 3 når jeg gir full gass kommer den seg
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Kan du være så snill å bruke tegnsetting osv.? Het håpløst uten å lese dette flere ganger. Burde være en forutsetning om du ønsker hjelp på forumet, at det er greit å lese og forstå. "SMS språk" skal også unngås i henhold til reglene.
Black Star Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Som sesteen sier anbefales det at du skjerper bruken av norsk tegnsetting, og faktisk bruker noen punktum og komma der de hører hjemme. Jeg stenger denne tråden da den er dømt til å bli en tråd om rettskriving og tegnsetting, så kan du prøve på nytt i en ny tråd. Bruk gjerne også en litt mer beskrivende emnetittel.
Anbefalte innlegg