Hugo_Hardnuts Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Kjipt øyeblikk å få tilkoblingsproblemer på...hehe.
MediaFreak Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Kjenner meg uhyggelig mye igjen. Det vanligste er at det skjer akkurat da du begynner å skyte på fienden. spillet fryser i 3-5sek, og når det kommer til hektene igjen er du DØD!
Gelly Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 jeg må si meg enig i det:P men jeg har ikke så mye problemer mitd i spille på begynnelsen å slutten av rundene da får jeg opp det der "big time" så begynner jeg sånn 10 sek etter alle andre:(
Crazy_Man Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 spiller du på tv2 eller? skjer viss alltid slik der tror forresten du ikke hadde truffet hue på han fyren på bildet, du må sikte litt lenger opp fordi kula daler litt
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 spiller du på tv2 eller? skjer viss alltid slik dertror forresten du ikke hadde truffet hue på han fyren på bildet, du må sikte litt lenger opp fordi kula daler litt 8253878[/snapback] Nei, var på battlefield.no det her. Måtte oppdatere punkbuster manuelt, så forsvant problemet helt. Hm, er sikkert sant nok det. Pleier nesten aldri å kjøre sniper. Er enten medic eller spec ops.
specnaz91 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Lider av samme problem på BF2 :|. Etter 15-20 min blir jeg disconnected, samme server, samme ping, blir bare disconnected!!!
Anathema Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Kjedelig tidspunkt med cp det der ja. Hvilket map er det der, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå