Gå til innhold

Beste komedien du har sett?


Moped321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok aldri jeg har hatt så kraftige latterkramper som når jeg har sett Naked Gun trilogien med Leslie Nielsen. Filmene er bare så fantastisk morsomme, at jeg tviler på at jeg noen gang vil se noen filmer igjen hvor jeg ler så godt. Tror jeg synes at dette er den filmen med de beste kommentarene jeg har sett i en komedie. :)

 

A fish called Wanda er også en veldig sterk film, og storkoste meg og lo godt gjennom denne. Hadde aldri hørt om den før jeg såg den, og ble derfor veldig positivt overrasket.

 

Og The Pink Panther fra 2006 med Steve Martin i hovedrollen (har ikke sett klassikerne med Peter Sellers enda) likte jeg ekstremt godt. Har sitert denne filmen utallige ganger nå i snart to år, og blir aldri lei! :D

 

- Inspector Jacques Clouseau: What? What did you say?

Ponton: Nothing.

Inspector Jacques Clouseau: You mean, you didn't just say: Stop the car, dear God, I beg of you, stop the car?

 

- Ponton: He was just found dead in a training facility locker room. Shot in the head.

Inspector Jacques Clouseau: Was it fatal?

Ponton: Yes.

Inspector Jacques Clouseau: How fatal?

Ponton: Um, completely.

Inspector Jacques Clouseau: I want to talk to him now!

 

- Inspector Jacques Clouseau: [walking around the room] It is... lovely weather we are having. I hope the weather

continues.

[chops curtain, table, etc., usually breaking something]

Inspector Jacques Clouseau: The area is secure.

 

Gleder meg til oppfølgeren i 2009 ja!

Lenke til kommentar

Og The Pink Panther fra 2006 med Steve Martin i hovedrollen (har ikke sett klassikerne med Peter Sellers enda) likte jeg ekstremt godt. Har sitert denne filmen utallige ganger nå i snart to år, og blir aldri lei! :D

Anbefales på det varmeste at du gjør det. :) (Med unntak av den siste, Trail of Pink Panther, da dem prøvde å lage en Clouseau-film ved å klippe sammen ubrukt materiale etter Peter Sellers død i 1980)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...