Gå til innhold

Noen vits og kjøpe HDMI kabel?


RaZeR91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ett 27 tommer Thomson LCD tv som har en oppløsning på 1388*768 (tror jeg)..

Tenkte og kjøpe en PS3 i morgen, men er det noen vits og kjøpe HDIM kabel??

8214675[/snapback]

 

Ja det er stor vits. :thumbup: Hvis TV`en din har en HDMI inngang er det helt klart HDMI du bør gå for. Det følger med en shitty compositt kabel med i PS3 esken og denne er en skam å bruke på en LCD tv, som støtter HD. :ohmy:

Lenke til kommentar
Bruker ikke PS3 en spesiell type HDMi-kabel? Eller er det kun vanlig HDMI->HDMI man trenger? :)

 

Edit: Fant ut i ettertid at det hørtes ut som et dumt spørsmål, men skitt au. :)

8216057[/snapback]

Skal nok funke med de HDMI kablene som blir solgt ja, uavhengig om de er offisielle PS3 HDMI kabler.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Monster 2m HDMI kabel hos Elkjøp for rundt 750 kr. Men på pakningen så står det at den kun støtter oppløsninger opptil 1080i. Tvn min støtter kun 720p og 1080i, så det er ikke noe problem for meg, men for de som har en Tv som støtter 1080p, så er vel det en dårlig løsning.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Monster 2m HDMI kabel hos Elkjøp for rundt 750 kr. Men på pakningen så står det at den kun støtter oppløsninger opptil 1080i. Tvn min støtter kun 720p og 1080i, så det er ikke noe problem for meg, men for de som har en Tv som støtter 1080p, så er vel det en dårlig løsning.

8219622[/snapback]

 

Dette overrakser meg stort da HDMI skal støtte 1080p. Synes du har betlat altfor mye for en HDMI kabel på 2 meter jeg. Disse skal hå for under 400,-

Lenke til kommentar

Det anbefalast absolutt å bruke HDMI heller enn kompositt, ja, det er temmeleg stor skilnad. Men eg ville styrt unna overprisa placebo-kablar frå Monster o.l. Ein enkel ein til 100-200 kroner burde halde i massevis.

 

 

EDIT:

 

@kagaku

 

Nei, dei er ikkje so dyre her. :) Ein får HDMI-kablar til under hundrelappen.Ta eit søk i prisguiden på hw.no, so ser du.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...