Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lå vel på rundt 5 i snitt på ungdomsskolen, men videregående mista jeg lysta... gjør ikke lekser lenger og jeg strøk i 2mx... Vet ikke hvorfor jeg ga opp men så ikke helt poenget i kjempe bra karakterer ved å slite ræva av meg i 3 år til...

 

jaja, skal begynne vk2 nå, skjer det ikke noe spennende i livet mitt, som en kjæreste eller noe slik så blir ikke det året her noe bedre. Heldigvis russetia da ;) Gleder meg vilt mye.

Lenke til kommentar
Er ikke det 10. juli?

8999620[/snapback]

 

Det er ingen fastsatt dato, men det skal være rundt 12. juli, så det er bare å følge med på e-mailen sin for de som ikke har forhåndsbestilit. De må nemlig takke ja for valget de har fått, hvis ikke dette blir gjort mister de plassen, noe som er virkelig kjipt.

 

Edit: Leif var innom gitt

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Er ikke det 10. juli?

8999620[/snapback]

 

Det er ingen fastsatt dato, men det skal være rundt 12. juli, så det er bare å følge med på e-mailen sin for de som ikke har forhåndsbestilit. De må nemlig takke ja for valget de har fått, hvis ikke dette blir gjort mister de plassen, noe som er virkelig kjipt.

 

Edit: Leif var innom gitt

9000270[/snapback]

Hvor lang tid har vi på oss til å svare?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Tror vi har en uke på å svare. Men er ikke sikker. Jeg har 4,8 i snitt og er dritlykkelig for det :D

9000714[/snapback]

men, men jeg er jo på kreta! :ohmy:

9000780[/snapback]

Er det nå du burde ha forhåndssvart? :p Og du finner vel nett på Kreta?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det er jo ikke sikkert han har med seg lappen fra VIGO, da, eller har lagret det et annet sted. Kan du ikke ringe til skole eller noen som kan gjøre det for deg (bør være godt kjente/venner):

 

Goscinny ;)

9001084[/snapback]

Åja, han er på Kreta nå, ja.. Tenkte han kanskje skulle være på Kreta i den perioden, bare. :p

Lenke til kommentar

Det skjedde med søskenbarnet mitt, han hadde egentlig kommet inn på førstevalget sitt men så fikk han ikke svart i tide fordi han var bortreist. Veldig kjipt. Men jeg er temmelig sikker på at hvis du og kanskje en av dine foresatte ringer til inntakskontoret og forklarer situasjonen, så finnes der en løsning.

Lenke til kommentar

4.07 i snitt. ikke stor fornøyd siden jeg ble snytt på nynorsken og gymmen:( fikk 2ere i begge . selvom jeg mener jeg hadde fortjent 3r i begge:S

 

I nynorsk satt jeg igjen og måtte skrive en tekst som var 3 eller mer. gjorde det, ikke noe utslag.

 

Gymmen fikk jeg 5 på prøven var alltid med, 3 på hvor god jeg var.

Grunnen til at jeg ikke fikk 3 var at jeg var for dårlig i kondisjon. Medelev som aldri har vært med i gymmen(unatatt engang) han fikk 3r siden han hadde god balanse. Jeg må bare si hvor i helvete er karakter balansen:S?!

Lenke til kommentar

Vi får vite om vi kommer inn på skolene senest den 15.juli... Vi fikk noe hefter osv om hva vi skulle gjøre, vi skulle svare ja på alle eller noe og så skulle vi gjøre det avgjørende valget i august tror jeg(?)...

 

For de som er i utlandet så er det en enkel og billig løsning som heter internet-café:), når man går inn på vigo spør de om epost adresse og du vil da automatisk få det som epost...

Endret av snillest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...