Gå til innhold

Stalker Tin boks fra CDON

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe eg rekk å spele ein time eller to på fredag då. På laurdag reiser eg vekk, og når eg kjem tilbake har eg dårleg tid på ei oppgåva som skal skrivast. I tillegg må eg lese ei bok. Ikkje mykje påskeferie for ein stakkars student. Det ender vel opp med at eksamenstida blir brukt til Stalker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får håpe eg rekk å spele ein time eller to på fredag då. På laurdag reiser eg vekk, og når eg kjem tilbake har eg dårleg tid på ei oppgåva som skal skrivast. I tillegg må eg lese ei bok. Ikkje mykje påskeferie for ein stakkars student. Det ender vel opp med at eksamenstida blir brukt til Stalker.

8244466[/snapback]

Det er jo mye mer spennende å rusle rundt i de radioaktive ruinene i Chernobyl enn å lese til eksamen ;)

Skrevet

OMFG! Nå kom boksen til meg i dag, og SATAN så fin den er! Jeg fryktet en stund at jeg skulle få den stygge "PC-DVD"-greia øverst, men det er bare på det tynne plast-laget rundt metallboksen. Selve metallboksen er utrolig stilfullt laget, og innholdet er bare... DEILIG! Beste spillcover til dags dato! :love:

Skrevet

Den vart levert heime hos meg og i dag. Då er det bare å glede seg til fredag og håpe eg rekk å spele litt før eg reiser bort på laurdag. Bra at folk er fornøyd med boksa i alle fall.

Skrevet (endret)
@Hr. Jenssen

Har du dynetrekk med en diger ørn på?  :p

8257793[/snapback]

Haha, for noe off-topic. Men ja, det er en ørn. Skikkelig amerikansk.^^

Forresten, jeg merket nå at den boksen har to små bulker hos meg. Heldig vis er bulkene i noen hjørner, så det er nærmest umulig å merke med mindre du sjekker skikkelig godt etter (fra innsiden). Metallet er veldig mykt, og innpakningen til CDON er ikke akkurat av den beste kvalitet. Fikk rettet dem ut, da metallet er såpass mykt. Unasett, bare så dere vet det. Kanskje noen andre har fått enda styggere bulker.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Var en ganske heftig bulk under på min boks. Men fikk rettet mesteparten av den. Men samtidig så passer den boksen å være litt bulkete :p

Skrevet

Synd at boksa blir så lett bulkete. Er dykk fornøyd med kvaliteten på resten av tinga som følgjer med då? Var det verdt dei ekstra kronene?

Skrevet
Fått min jeg også!

Ikke en eneste bulk heldigvis :)

Boksen er helt rå!

Ser ut som den kommer rett fra Chernobyl  :yes:

8259804[/snapback]

Ser sikkert mer Chernobylsk med bulker :tease:

Skrevet
Resten av greiene som fulgte med var ok.

Likte spesielt kartet godt. Akkurat passe detaljert, uten å avsløre for mye.

8259661[/snapback]

Ekstra-discen er veldig god. Inneholder et video-intervju og noen klipp (trailere, klipp fra virkelige Tsjernobyl, virkelighet vs. game, etc), mye lesestoff, concept arts bilder, etc. "Survival guide" er ganske grei. Inneholder mye bra info om de forskjellige folkene og våpnene man kommer over i spillet, etc. Dessuten har man jo de to map-pack'ene man får låst opp med den medfølgende koden. Kartet er også en fin addisjon. Alle heftene og alt sånt som følger med står i stil med resten av boksen. Boksen føles nesten ut som et slags feltsanitetskrin, med noen ekstra feltmanualer i. :)

Jeg mener den absolutt er verd de få ekstra kronene (nå kostet den jo bare 20-30kr mer elns da). Personlig kunne jeg ikke bry meg mindre om innholdet, da boksens utseende er så tøft at jeg sikler bare ved tanken. ;)

Skrevet

Fikk boksen min i går jeg også og den er veldig tøff :) Kikket så vidt på innholdet seint i går kveld. Det ser ut som manualen er liksom-signert hehe.

Skrevet (endret)

yay, etter godt over en og en halv uke kom endelig min tin box fra play.com, ble 347kr til slutt etter moms og slikt

Endret av gunfreak19
Skrevet

Har sett litt på innhaldet i boksen no, og så langt er eg godt fornøyd. Har bare sett på kartet og guiden som følgjer med. Dette virker ganske bra. Frister å bytte ut Lijphart og Rokkan med denne boka i påska. Med tanke på at sikkert kan bruke nokre timar på dette aleine, og at eg ikkje har sett på spelet enda, vil eg seie at dette var vel verdt pengane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...