flopflop Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Har lyst til å laste ned noen skins til source, men har ikke funnet noen sider der man ikke må være medlem. Noen som har noen gode tips? Ser primært etter noen skins til M4/AK og Deagle, og kanskje til kniven? Endret 22. mars 2007 av demeyfint
d0z Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 FPSBanana er en veldig god side der jeg har lastet ned masse skins.
flopflop Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Men man må jo registrere seg for å laste ned. Ingen som vet om noen steder som ikke krever noen registrering?
flopflop Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Takk, d0z, var bare jeg som ikke så det med en gang. Til viking; Oj, det tenkte jeg ikke på. Men kan det være noe cheating ved å modde hvordan våpen og sånt ser ut? Eller har det kanskje noe med at man kan få fiender til å være lettere å oppdage eller noe?
VikinGz Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Takk, d0z, var bare jeg som ikke så det med en gang. Til viking; Oj, det tenkte jeg ikke på. Men kan det være noe cheating ved å modde hvordan våpen og sånt ser ut? Eller har det kanskje noe med at man kan få fiender til å være lettere å oppdage eller noe? 8209665[/snapback] Tror jeg har lest en plass om at skins kan hjelpe deg ved at det blir lettere å treffe andre.... o.l. Er ikke sikkert du blir tatt som cheater, men annet rart... man kan bli bana for å drepe med spillere, afk, skyte gisler o.l så man vet aldri
binko Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Tror ikke i utgangspunktet at skins er ulovlig. Muligens w_models (dvs. "verdenen", ikke HUD + våpen) er, har sett flere, så en på fpsbanana som gjorde T til helt røde og CT helt blå. Dette kalles vel kanskje ikke "cheat", men "spillerhjelpende", lettere å se fienden. Blir vel nett som å fjerne smoke, antiflash, osv.? Brukte selv tidligere skins, men ble lei av at på mange servere kan man ikke bruke det, e.g SERVER IS FORCING CONSISTITY FOR THIS FILE:m4a1/ osv. Man kan heller ikke sourceTV`e, så jeg ville egentlig ikke anbefale deg å prøve det. Men skjønner godt at du vil ha en "kul" M4, sant -Gizmo
Matsemann Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Små skins som endrer våpen og slikt vet jeg ingen som har blitt banna for. Derimot å bytte ut scout og awp skins osv. så du alltid vet hvor du treffer uten å zoome inn er juks. Også det å gjøre motstanderne lettere å se. Men om man blir tatt for det vet jeg ikke.
VikinGz Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Hvordan fungerer vac securityen da? Viss den legger merke til mods i skinna så kan det vell være noe kipe greier etter hvert
d0z Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Etter det jeg vet, er VAC slik at man scanner cstrike mappa, og hvis den finner noe hummelumsk er det VAC ban.
LocoMotiveMan Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Superbump! Noen som vet hvordan man installerer de gamle terror-skinsene som hadde pukkelrygg?
solaN - Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 det er ikke uloverlig å bytte skins, men det er uloverlig å bytte skins slik at du får vanlig sikte på awpen. jeg bare lasta det ned for fun en gang, i 1.6, det ble ikke merka, men det hjelper ikke uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå