Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Igår gikk jeg til innkjøp av boots for vinteren. Roy Boots fra Rokin.

Hva synes dere?

[url=

De hadde vært finere uten pre-distressing, men jeg likte dem godt likevel.

Endret av TanTheMan
Skrevet

Er saddlesoap en type imprignering eller en type såpe som renser læret for skitt? Har lest litt foskjellig om det. Noen er veldig for, andre mener det er dårlig.

Skrevet

Noob-spørsmål om skobørster; er det en forskjell i funksjon og nytte på disse to?

Og bør man ha flere skobørster, evt hvilke typer er lurt å ha?

http://www.afinepair...polishing-brush

http://www.afinepair...lishing-brush-1

Den første har bust av villsvin, og er laget for å polere/gni ut krem/voks. Den andre er av hestehår og er laget for å børste støv av sko/glatte over en allerede eksisterende polering. Det er egentlig ett fett hvilken du velger. Jeg liker best mye børster, altså hestehårsbørster, for all skopuss.

• Liker 1
Skrevet

Hei. Nybegynnerspm her.

Hvor stor plass skal man egentlig ha i "dressko" og spesielt tåboksen? Sitter med et par herring i 43 og loake i 42.5 og de har begge god plass i tåboksen. Det irriterer meg sidene det er dyre sko, og jeg ikke bruker noe under 43 i joggesko/sneakers - generelt vanlige sko. Det er noe jo noe dritt å sende tilbake og.

Skrevet

Det viktigste er at skoen sitter godt i hælen og over vristen. Dersom det er litt å gå på foran i skoene gjør ikke det noe, bare det ikke blir for stort og det ser snodig ut når du går.

Skrevet

Kjøpte wolverine 1000 miles i dag på Lille Vinkel. Fikk med en boks med lær-balsam fra shoecare med kokosfett, lanolin, bivoks og "naturlige oljer"

Er dette noe å bruke, eller er det bedre å bare holde seg til saphire produktene?

Skrevet (endret)

Tenker mer på om det tvilsomme lær-balsam greiene er bra for skoene, eller om det er noe billig ræl som kanskje ikke er så bra.

Endret av Antatra
Skrevet

Kjøpte wolverine 1000 miles i dag på Lille Vinkel. Fikk med en boks med lær-balsam fra shoecare med kokosfett, lanolin, bivoks og "naturlige oljer"

Er dette noe å bruke, eller er det bedre å bare holde seg til saphire produktene?

Obenauf's, som Christian lenker til ovenfor. Veldig god, og de satt verdien til 5usd, så ikke noe ekstra i toll og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...