Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er blitsen sin skyld at det kan virke slik for noen, gjorde fargen litt blass og rar. De er faktum kraftig røde.

EDIT: Uansett så synes jeg at skoene var kule.

Endret av SLIguy
Skrevet

Retro i Trondheim ja. Kjøpte dem for snart 2 uker siden. De hadde dem i enten blått eller rødt, men jeg valgte dem i rødt.

Mener jeg så tilsvarende til mine sko på Kleins sist uke, så du kan svinge innom der.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hvordan er egentlig Trondheim på shopping, sammenlignet med f.eks. Bergen og Oslo?

Skrevet

Kom nettopp fra Trondheim.

Det er brukbart nok, Retro hadde en del fint fra NN.07, Filippa K og ToS. Du har Bogart som fører mer PRL, Burberry og Armani, og en del Hugo Boss (mest Orange). Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom en jentegjeng på 5-6 inn, latet som de kikket på klærne og fniste. Hahah). Så har du Kleins, som har en del, og rett ved siden av har du Gant. Arne Rønning AS fører Barbour-jakker, så det er jo verdt en titt, ellers nokså trist butikk.

Skrevet
Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom jeg tilbake inn, latet som jeg kikket på klærne og fniste. Hahah).

FTFY ;)

Skrevet
Bertoni er jo greit nok, han Petter fra Paradise jobbet faktisk der når jeg var innom (og litt etterpå kom jeg tilbake inn, latet som jeg kikket på klærne og fniste. Hahah).

FTFY ;)

Du er ikke den første som har gjort det når jeg fortalte det :p

Skrevet

Hva synes dere om disse:

post-12809-1270979977,9669_thumb.jpg

Trenger nye sko til bruk på jobb, da mine gamle ecco sko begynner å bli slitt. Står og går mye på jobb hele dagen, så trenger gode sko.

Skrevet

IKke akkurat noe for øyet, men om de kun er til jobb og de er gode å gå i(vet ikke hva du jobber med), så er det jo bare å slå til :)

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Ikke breathtaking, men helt greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...