Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser jo at halvparten av de som svarer ler av han og eier han i diskusjonsteknikk da.

Digger at de skriver at Rosenborg kjøper alle de beste spillerne fra alle klubbene rundt om i landet. Hvem har vi egentlig kjøpt ordentlig fra de andre lagene de siste åra? Olsen og Moldskred?

Skrevet

Feil måte å se det på.

Europacup er ikke en nedtur.

Champions League er en enorm opptur.

Når man sitter å mimrer til CL videoene er det klart at det blir en nedtur om det "bare" skulle blir europa league ;)

Jeg krysser selvfølgelig fingrere for at dere slår rødpølsene.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Rbk er overlegen over alle andre lag i TL, så europaspill i seg selv blir gravy. Men satser selvføgelig på at danskene taper.

Skrevet

Enig, får frysninger av å se de videoene. Satt hjemme i stua da jeg var en liten pjokk og bønnfalte foreldrene mine om å få lov til å sitte oppe om kvelden. Nå er jeg inne i mitt tredje år som sesongkortholder på Lerkendal, felt PA. Det er fortsatt en helt vill følelse å se banen i det jeg kommer ut på tribunen. Noen som vet om det er lov å ta med speilreflekskameraer på kamp, forresten?

Skrevet

Flotte videoer ja.

Det målet til Harald Martin mot Maccabi Haifa, er det målet jeg har jublet mest for i hele mitt liv tror jeg. Og jeg har vel aldri før vært så nervøs heller da lyset gikk på stadion helt på slutten av kampen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...