Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forøvrig synes jeg han idioten som hadde med seg sånn trompet-ting på kampen på onsdag bør lynsjes fra klokka på klokkesvingen. Håper virkelig noen anbefalte han å legge igjen den neste gang.

Seriøst? Hadde noen med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Han var ekkel. Men har sett verre.

Noen her som ferdes på Adidas-tribunen?

Skrevet
Forøvrig synes jeg han idioten som hadde med seg sånn trompet-ting på kampen på onsdag bør lynsjes fra klokka på klokkesvingen. Håper virkelig noen anbefalte han å legge igjen den neste gang.

Seriøst? Hadde noen med det?

Omtrent samme trompet som de lokale bruker i Sør Afrika. De vurderer å forby de. Høres ut som konstant summing i bakgrunnen.

Skrevet (endret)

Tror ikke han er med i troppen i kveld, nei. Men Sverige røk jo ut, så han burde jo være på vei hjem snart.

EDIT: Jeg tipper 1-2 Prica og Tettey

Endret av MartinF
Skrevet (endret)

Håper Ivers putter i dag. Og feirer grundig. Og visker bort det meste av det som er igjen av misnøye etter kukeriet hans i VIF.

Endret av Attityd
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Enga hakke sjanse!

Dette blir årets letteste seier sier jeg. Klokketro!

Skrevet
Håper Ivers putter i dag. Og feirer grundig. Og visker bort det meste av det som er igjen av misnøye etter kukeriet hans i VIF.

Det hadde rett og slett vært fantastisk deilig.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

''Sånn gjør æ på fifa''

Skrevet (endret)

Hehe. :p

MEn faen, nå må vi utnytte presset, hvis ikke blir det bare en drittkjedelig andre omgang og enda vanskeligere å score. Vi har jo balletak på dem.

edit: Jessda, ny slitekamp on the go.

Endret av Attityd
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Det må da for pokker(sensurert) gå an å legge inn lavt når alle høye baller heades ut av Muri\Hagen!

EDIT: KA FAEN DA TETTEY!

Endret av Slettet-D7I5Gr2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...