Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ivers burde ikke bare score oftere, det er den underliggende arbeidsmoralen, viljen til å vinne og det i det hele tatt å gi alt det skorter på. Man kan ikke leve på gamle prestasjoner, det gjelder ikke i kampene som spilles nå. Koné scoret jevnt og trutt da han fikk spilletid fra høsten i fjor. Spillet var tross alt ikke det store, så han gjorde en fin innsats etter min mening. Konan var hyppig på målscorerlista i begynnelsen av fjorårssesongen, og brukes han rett er jeg sikker på at han kommer tilbake dit. han er god i boksen, både med bein og på hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om moralen til Jarstein er kjempebra. Han oppmuntrer kameratene, og det virker som om han er en som kan sveise sammen lagkameratene til et enda mer samspilt lag. Så det flere ganger mot Lyn. Det er en spiller jeg har sansen for i stor grad.

Skrevet

Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda?

Skrevet
Men jeg har sittet å tenkt på en ting. hva skjer når "Supermann Roar Strand" legger opp? Si at det blir i løpet av denne sesongen, hvem vil dere da ha som kaptein? Jeg vil ha en spiller som spiller ofte, gir alt for laget, alltid støtter medspillere og en som kan snakke for seg opp mot media. Kan dette være en Ciljan? Eller er han for ung enda?

Nja, usikker på om Ciljan er en nok autoritativ(om det er et ord) spiller til å ha en sånn oppgave. Burde være en som virkelig overbeviser medspillerne sine om at de skal gjøre sitt ypperste for laget. Jeg tror han blir en god kaptein for laget etterhvert, men ikke enda.

Skrevet (endret)

Tettey er visekaptein, så om ikke Hamrén har andre tanker regner jeg med at han rykker opp. Jarstein, Ciljan og Demi er da kandidater til visekaptein, men Ivers i form (om det skjer igjen) er også en kandidat.

Endret av zonko
Skrevet

Tviler på at Strand legger opp midt i sesongen, med mindre han blir skadet. Tettey trer hvertfall inn som kaptein om Strand ikke spiller. Tror ikke det blir endret etter sesongslutt.

Skrevet (endret)

Adressa nevner dette som laget mot Godset basert på dagens trening:

Rune Almenning Jarstein

Fredrik Stoor, Bjørn Tore Kvarme, Vadim Demidov, Roy Miller

Roar Strand, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Abdoul Traoré

Didier Konan, Yssouf Koné

Langt bedre enn sist, men irriterer meg at Kvarme er med etter forrige kamp.

Endret av kilik
Skrevet

Stadsgaard er vel med på benken, og tipper han får litt tid på banen og. Håper bare at Rambo ikke drøyer så lenge med å bytte denne gangen, om det er noen som ikke presterer.

Skrevet (endret)

Spiller Bergdølmo fortsatt?

Anyways, laget:

Rune Jarstein

Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Roy Miller

Roar Strand - Alexander Tettey - Abdou Traore

Per Ciljan Skjelbred

Yssouf Kone - Didier Konan

Endret av Benitez
Skrevet (endret)

Jeg har ikke TV lenger, og kommer meg ikke ut fordi jeg er syk for tiden. Hvor kan jeg se live på nett? hadde et program før som jeg kunne bruke, men formatert siden det, så har ikke det lenger.

Håper på svar før 1900=)

Endret av Oppslagsverk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...