Gunfreak Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Kunne godt ha spilt Hitman forsåvidt, men da måtte det være for å ta knekken på både gode og onde verdensledere (hmm, god ide i grunn). Synes ikke noe om å gå drepe en nobody.8208136[/snapback] Hvis du ikke har hørt om Hitman: Blood Money, så beskrev du nettopp nøyaktig hva det spillet går ut på. Anbefaler at du skaffer deg det, fantastisk spill. Tre av spillene i Hitman-serien er til salgs på Steam for $53 nå frem til 26. mars. 8208192[/snapback] Men man dreper vel ikke verdensledere i Blood Money? Bare små og litt større skurker? Jeg kunne tenkt meg et Hitman spill hvor man faktisk tok knekken på presidenter. Tenk så kult. Man måtte komme seg inn i landet, inn i palasser osv., og ikke minst komme seg ut igjen 8212271[/snapback] kremt, og hvem er det man dreper i siste brette på blood money!
Johkmil Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Etter å ha sjekket litt rundt skal visst et ultimat kjeltringspill, som jeg ikke hadde hørt om, være Just Cause, der du spiller en CIA-agent som skal styrte en bananrepublikkpresident. Er det noen som har spilt dette? Er det morsomt og bra? 8209853[/snapback] Har prøvd demoen, ble ikke overbevisst akkurat..... dårlig våpen, historie, siktesystem, AI (de dukka PLUTSELIG opp foran deg) og det eneste de gjør er å stå stille og skyte 8211428[/snapback] Har det. Det er ganske forskjellig fra demoen. AI'en er ganske dårlig, men det går. Hele spillet minner egentlig om en Hollywood-actionfilm; ganske middels historie, overdreven helt, masser av klisjeer (Alle opprørere ser ut som Che Guevara, alle mafiafolk ser ut som om de er klippet ut fra enten Gudfaren eller Scarface) og masser av eksplosjoner. Minner også litt om spillet Black; masser av action og underholdning, men egentlig ganske hjernedødt. Men tilbake til Topic nå. Selv foretrekker jeg å være slem. Har bare alltid foretrukket det. Er Uruk-hai i alle LOTR-spill, ond i KOTOR2, viser ingen nåde for sivile i Hitman, det samme i Just Cause, i alle spill jeg kan være det er jeg undead, er PAC i Battlefield, planlegger å være Chaos i WAR og gleder meg til Overlord. Skikkelig ond altså. Endret 22. mars 2007 av IamBored
RyanLennox Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Kunne godt ha spilt Hitman forsåvidt, men da måtte det være for å ta knekken på både gode og onde verdensledere (hmm, god ide i grunn). Synes ikke noe om å gå drepe en nobody.8208136[/snapback] Hvis du ikke har hørt om Hitman: Blood Money, så beskrev du nettopp nøyaktig hva det spillet går ut på. Anbefaler at du skaffer deg det, fantastisk spill. Tre av spillene i Hitman-serien er til salgs på Steam for $53 nå frem til 26. mars. 8208192[/snapback] Men man dreper vel ikke verdensledere i Blood Money? Bare små og litt større skurker? Jeg kunne tenkt meg et Hitman spill hvor man faktisk tok knekken på presidenter. Tenk så kult. Man måtte komme seg inn i landet, inn i palasser osv., og ikke minst komme seg ut igjen 8212271[/snapback] kremt, og hvem er det man dreper i siste brette på blood money! 8212439[/snapback] ok, gir meg på den. Har aldri fått satt meg ned med Blood Money.
Gunfreak Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Kunne godt ha spilt Hitman forsåvidt, men da måtte det være for å ta knekken på både gode og onde verdensledere (hmm, god ide i grunn). Synes ikke noe om å gå drepe en nobody.8208136[/snapback] Hvis du ikke har hørt om Hitman: Blood Money, så beskrev du nettopp nøyaktig hva det spillet går ut på. Anbefaler at du skaffer deg det, fantastisk spill. Tre av spillene i Hitman-serien er til salgs på Steam for $53 nå frem til 26. mars. 8208192[/snapback] Men man dreper vel ikke verdensledere i Blood Money? Bare små og litt større skurker? Jeg kunne tenkt meg et Hitman spill hvor man faktisk tok knekken på presidenter. Tenk så kult. Man måtte komme seg inn i landet, inn i palasser osv., og ikke minst komme seg ut igjen 8212271[/snapback] kremt, og hvem er det man dreper i siste brette på blood money! 8212439[/snapback] ok, gir meg på den. Har aldri fått satt meg ned med Blood Money. 8212853[/snapback] hvis du vil vite det, les her, hvis ikke, ikke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Visepresidenten av usa, men han er jo slem da, siden han ville drepe presidenten
Batnobbit Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 For det meste Good Guy feks i Fable er det jo flere muligheter men har gått gjennom Akuratt Fable med begge typer.
Lasse 90 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Ender alltid opp med å spille som snill, hvis det er mulig da. Ta f.eks oblivion. Første gangen jeg spilte det ble jeg helt og alt sånt. Er bare naturlig å ikke være slem. Selv om jeg lager en ny fyr og bestemmer meg for å være slem blir det nesten aldri slik
NikkoDee Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg synest Sly 2 - 3 var ganske så kjekke egentlig... selv om det er barnespill synest jeg det var utroligt gøy å spille. Vell i spille er man en Bad guy som prøver å redde verden ^^
Korka Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 spill som True crime NYC kan man velge da.... snill eller slem?
Supposedly Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 jeg har ikke noen problemer med å slakte horder på anonyme sivile i spill som GTA. men å drepe de snille folka i KOTOR greier jeg ikke, jeg greier bare ikke å være slem KOTOR og KOTOR 2 8203612[/snapback] Akkurat sånn er jeg også! Har gjort det en gang, men da loadet jeg tilbake rimelig raskt Har også bestemt meg for at denne gangen skal jeg runne spillet som ond, men det går bare ikke. 8209957[/snapback] Me three. Jeg tror det har veldig mye å si graden i hvordan jeg setter meg inn i spillet. I KOTOR-spillene er historien veldig viktig, mens i f.eks. GTA kan jeg finne på å gå på en rampage hvis jeg kjeder meg litt og ikke gidder å begynne på et nytt oppdrag, uten å føle meg spesielt ekkel etterpå. I den forbindelse kan man jo selvfølgelig sette seg ned og tenke på om disse forskerne vi som spillere liker å rakke ned på, kanskje har rett når de sier vi blir påvirket av spill.
nabbskall Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Badguy er best! (synest jeg) å være goodguy er kjedelig
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 jeg har ikke noen problemer med å slakte horder på anonyme sivile i spill som GTA. men å drepe de snille folka i KOTOR greier jeg ikke, jeg greier bare ikke å være slem KOTOR og KOTOR 2 8203612[/snapback] osv. 8209957[/snapback] osv. Heh, jeg for min del synes historien blir mye mer riktig, og bedre. Derfor så går det faktisk ganske bra å være slem KOTOR-serien. Men skal si det tar på noen ganger, men det blir som sagt mer "rett".
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Good Guy er lame. Bad Guy er det som gjelder, sånn er det bare. Elsker å bare surre rundt i GTA-spilla, ta noe sykt med headshots og sprenge flere biler enn det selges på vestlandet i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå