Gå til innhold

Medieavspilling Ps3 vs Xbox360

Mazeking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ingen peiling på PS3 eller xbox360.

Men har en del mediaspillere hjemmer, og bruker programmet TVersity : http://www.tversity.com/home

Ser på forumet og features sidene at de skal støtte streaming av de fleste formater til Xbox360.

Programmet er gratis, så det er muligens verdt et forsøk.

Bruker det selv mot 2 d-link spillere og er kjempefornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må være helt blokkert i toppetasjen jeg  :whistle: siden jeg kjøpte en konsoll kun for å spille med, det andre, vell det har jeg en super PC som klarer.

8211914[/snapback]

Ingenting merkelig med å kjøpe en konsoll for å spille på, det er det jeg bruker konsollene mine til 95% av tida. Men litt merkelig at du klikker deg inn i en tråd som må være 100% uinteressant for deg, og i tillegg poster der.

Skrevet
Tilbake til et spørsmål jeg stilte tidligere. ER det noen som vet hvorfor MS ikke tilbyr nedlasting av videocodecer via Live? Disse kan man kjøpe til PC. Burde da være et godt marked for de oss som også ønsker å kjøpe dette og ta det i bruk. Ms har jo ingen interesser på mediasiden da de ikke eier musikk eller film slik sony gjør.

8210636[/snapback]

I Amerika så har jo 360 et stort marked på Marketplace (ironisk?) der de selger tvserier og leier filmer i HD. Planen er jo å få til det samme her i Europa. Man kan se at de har startet så vidt med å selge Robbie Williams-musikkvideoer. Ikke noe jeg ville betalt for da...

Forresten:

Linuxguru -16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...