Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei. Noen som har forslag/erfaringer med eksterne dvd-brennere som får via USB? Duger denne? Max pris 900,- Takker for alle svar! mvh Anki
H.M.Kongen Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Skal du ha den til laptop eller skal du bare ha en ekstern? Jeg har en plextor brenner som er ment for laptop som får strøm via usb.liten hendig sak.det følger også med strømadapter da. jeg har en som du kan kjøpe av meg.Helt ny og ikke brukt.
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Den skal bli brukt på en skole der det kun er cd-rom i marskinen, gjør ikke noe om den tar strøm gjennom USB. Men skal kjøpe NY ikke brukt. Er den fra samsung ok?
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Den fra samsung er helt ok, en kamerat bruker den og har vart rundt et år nå uten problemer. Selv bruker jeg billigste fra LaCie men tror det er en Samsung brenner som er inni boksen, denne funker helt supert her..
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Hvordan er det å handel fra Best-Buy da?
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Best-buy pleier å være smertefritt, eneste de kan være litt tregere enn mer "ekte" nettbutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå