Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister nettet hele tiden


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et problem med internetten min så lenge jeg kan huske, men har aldri orka å få gjort noe med det, umulig å få fatt i telenor.

 

Uansett, noen ganger kan jeg ha internett en uke og det er helt stabilt, andre ganger kan nettet droppe ut mange ganger daglig, og noen ganger blir det borte i flere døgn. Det som skjer når jeg mister nettet, er at routeren står å blinker på DSL connection, og jeg fant ut at routeren da "pending DSL line synchronisation" Jeg har en SpeedTouch 5x6 btw.

 

Alt er koblet riktig, og jeg tror ikke det er selve internett tilgangen som blir borte, det er ett eller annet som er galt med PC/router tror jeg. Noen som har vært borti noe lignende og vet hva det er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ADSL2+?

 

Har også Speedtouch 546i-modem, men fra NGT.

 

Akkurat som at modemet restarter seg iblant. Ofte flere ganger daglig, så noen uker med nett. Sinnsykt irriterende.

 

Har satt begrensning på godt under maks på opplastningshastighet, fiks tips om at det skulle hjelpe litt men nå er problemene tilbake.

 

Rett før jeg kjører opp på Kokstad og kaster modemet inn i kundesenteret dems!

Lenke til kommentar

Ymse. Har opp og ned-hastighet på utorrent på oppgavelinja så kan se hastigheten til enhver tid. Har noen ganger bare 10-20kB/s opp. Men det skjer som regel i kombinasjon med f.eks Nettradio og internett + uTorrent, evt nettradio og Trackmania + uTorrent.

 

Har 20.000kbit/1100kbit-linja fra NGT.

 

nixon: uffdag, så dårlig linje så funker den likevel ikke skikkelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...