Gå til innhold

Eve Online. Noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det minner meg faktisk om det gode gamle spillet freelancer fra microsoft. spillet kunne spilles online cracket =) det var utrolig c00l husker jeg! Ikke feil eve heller... Det så ut til og være evig stort vertfall =)

Endret av Johsse
Lenke til kommentar

Jeg spiller Eve, har kjørt missions nå i evigheter og begynner å kjenne blodet på tennene..(Noen som kan anbefale en god tannlege?:p) og jeg begynner å føle suget mot 0.0. I den forbinselse har jeg ett spørsmål om noen av dere er i en 0.0 corp eller alliance

 

 

Er det mulig å spille "Casually" i en 0.0 allianse? Jeg har maks 2 til 3 timer å spille om dagen, noen dager kan jeg ikke spille i det hele tatt, jeg er kort og godt særdeles uforutsigbar.

 

Har det noe for seg å søke seg ut i 0.0 med en slik spillestil eller må jeg bare innse at jeg like godt kan kansellere kontoene mine.

 

hilsen Henning.

Lenke til kommentar

ikke noe problem å spille 2-3 timer i 0.0..

 

Du kan hunte npc, i astroide beltene der, eller mine.

Begge tjener du fett på.. (mining kanskje litt mer om du har det riktige skipet = hulk)..

 

men dette går godt å gjøre i 1-2-3 timer i løpet av et døgn..

 

 

 

pvp kan du også gjøre om du vil, men da bør du ikke kjøre "suicidal" som det heter, hvor du har et skip å bare vandrer rundt i 0.0 etter et bytte.

Om du holder deg i nærheten av ditt hjemme 0.0 system, er det ikke noe problem å kjøre pvp, også her på 1-2-3 timer.

 

 

 

lykke til.

Lenke til kommentar

det som jeg er så forelsket med i EvE er at EvE krever ikke at du spiller spillet 24 timer i døgnet..

 

Det er ikke et vanlig lvl system, hvor det kreves at du må få character opp i lvl.

Istedet er spillet tidsbasert... det tar så og så lang tid ( 7 timer for eksempel)for at character skal få seg en ny skill...

 

hva du gjør i mellomtiden, er alt opp til deg:

 

du kan være online, eller avlogget. Skillen blir ferdig etter tiden det tar ( 6 timer 59 minutter og 21 sekunder for eksempel :p)

 

edit:

derfor er eve et spill som bør kunne utfordre spillavhengighets problematikken ganske bra.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Spilt EVE i fem måneder og vært avhengig i fem måneder :D

 

Har et par characters i forskjellige corporations, en pirat (Gallente, og flyr Thorax/Myrmidon) og en rotte-dreper i 0.0 (Caldari, som flyr Drake). Caldari-characteren min var den første, og kjøpte senere Gallente-char'en min siden solo-PvP er litt kjipt med Caldari.

Lenke til kommentar

visst noken er interessert i å bli med i eit konge bra hel norsk corporation, så ta kontakt =) visst dokke er kjappe så rekker dere å bli med på mining ops på mandag kl 21 =). og vi har planer om å bygge en battlestation i nærmaste framtid.

 

ta gjerne kontakt ingame. Heiter Woundheir =)

Lenke til kommentar
For de som spiller eve: Har dere no bra corp?

Evt hvordan skip kjører dere for d meste? (main).

8192147[/snapback]

 

eg har kun spilt i 15 dager. men eg har en Destroyer, Retriever Mining Barge med 2x Strip miner, har og Wreathe til litt transport.

 

Driver med Mining, R&D etc. gjer litt missions. blanding mellom courrier og killing. holder på å traine til Exhumers

 

har en ALT som er pr dags dato en trial konto, som skal på Command ships, og bidra der. samt kunne køyre store hauls(last) under mining ops.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...