Gå til innhold

TES: varulv mod til oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Valkyria: Les nå anmeldelsen, da. Det står jo "anbefalt" over hele linja. Hvis du ikke er overbevist, kan du ta en titt på andre omtaler (google det).

Edit: Les to poster ned.

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

Men i alle dager, jeg tror jeg virkelig har feilpostet her. Tror jeg var inne på en tråd om en omtale av et bra spill som fikk 9/10, og så hoppet jeg litt fram og tilbake. Beklager dette stort. :blush:

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

næmmen det her er vel andre gangen Den allmektige TESfanatikeren misp tar feil, nå må du skjerpe deg :p

programmet du må bruke heter obse OBlivion Script Extender og brukes og øke muligheten til scripting i oblivion for og lage bedre og mer kompliserte modder

Endret av Campin carl
Skrevet
næmmen det her er vel andre gangen Den allmektige TESfanatikeren misp tar feil, nå må du skjerpe deg :p

8294836[/snapback]

Nei fysjda, jeg tok vel ikke feil. Feilpost er noe annet enn vranglære. :)

Skrevet (endret)
Er den lagd av Betsheda(husker ikke hvordan det skrives)? Jeg vill ikke laste ned en mod til Oblivion som ikke er lagd av dem.

8374338[/snapback]

Hvorfor ikke? De desidert beste modifkasjonene lages ikke av dem. Er ingen ting å være redd for, det er vanligvis bare å fjerne modden hvis du ikke liker den uansett. Og det er gratis, i motsetning til Bethesda sine. :)

Nei, den er ikke laget av Bethesda. Men med nesten 5700 nedlastinger og en rating på 9/10 er det nok helt trygt. Personlig synes jeg at moddene til Bethesda ikke er så utrolig gode, på langt nær så gode som essensielle mods som Oscuro's Oblivion Overhaul og Kobu's Character Advancement System. Bethesda sine mods legger til nytt i spillet, mange andre mods (blant annet de to ovennevnte) endrer spillet og gjør det mye, mye bedre.

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...