sdf123 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hei, Først vil jeg bare si at, om denne er i feil post så flytt den gjerne. Det var det nærmeste jeg kunne finne. Så til spørsmålet mitt. Er på jakt etter gode spillkort, altså som man kan bruke til poker, vri åtter, ja dere skjønner. Er lei disse jalla kortene som blir delt i 2 bare man ser på dem. Ser dem har mange forskjellige på ebay, så om noen feks har handlet der og kan anbefale er det flott.
-Alex- Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Tror disse skal være gode: http://spillogmoro.no/product_info.php?cPa...&products_id=49 Og World Poker Tour kortene, selger de på lekebutikkene, ihvertfall her jeg bor.
sdf123 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Andre som har noen dem kan anbefale? Greit å ha noen som andre har teste før=)
-Alex- Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 World Poker Tour korta er utrolig gode, varer veldig lenge om du behandler de ordentlig.
xTep Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Andre som har noen dem kan anbefale? Greit å ha noen som andre har teste før=) 8183234[/snapback] Copag kortene Blind linker til er gode. Lett å stokke, og kan bøyes mye. Har blitt brukt hyppig i ett år, er helt fine enda. Dessuten utrolig deilig med index i 4 hjørner, så du ser kortet uansett hvilket hjørne du bøyer opp. Dessuten er de billige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå