Gå til innhold

NY pc booter TREGT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hehe du hjalp meg hvertfall til å tenke litt, takk skal sette ned rammen igjen fant ut av det var 667 som var standar går på 677 nå, rask reboot BRB

Endret av Stian_Pa
Skrevet

Pc'n min pleier være treg i starten, da er det internetten den letter etter,,eller koblinga til den. Pleier ta 1-2 minutter til pc er skikkelig oppe.

Skrevet (endret)

Ja back nå, fant ut en ting at rett etter bios bildet er blitt borte så kommer det en svart skjerm med en blinkene understrek "_" som blinker liksom i ca 8 sekunder.

Så begynner windows å loade, 15 ganger nå. mens tastaturet blinker med musa 1 gang ( gjorde det før også )

Men hva er det for noe den svarte skjermen som blinker med en understrek?

tok en liten scan av virus osv nå

Endret av Stian_Pa
Skrevet
leste på et forum at det var hovedkortet (bios) som ventet på harddisk, tysk forum vell å merke..

8169960[/snapback]

Det stemmer sikkert det.

Skrevet (endret)
:p samme som meg..hm..kanskje det er en dårlig mix av progs,,siden jeg også får trege starter...noe og tenke på. Endret av kaeksen
Skrevet

fant ut at jeg har en dum fil her :S newdotnet funker ikke å fjerne AVG free får noe om at email scanneren er fucka osv funker ikke slette den dumma fila hmm

reboot ( begynner å bli lei reboot )

Skrevet

Bare jeg får spille bfv så er jeg fornøyd..sorry off topic.

Newdotnet trenger du. Det er sikkerhet fra microsoft. Rammeverket.

Skrevet

Det er IKKE det nei, fikk jo popup osv virus søket prøvde å fjerne det og det kom ufrivillig på C disken på programfiler :p

Skrevet (endret)

Det var sikkert en virusversjon som noen har lagt ut :p

Har forresten ikke explorer kjørende nå.. Spybot kjører sånn oppstart søk:P så jeg sitter her å åpner programmer med ctrl+alt+del

Endret av Stian_Pa
Skrevet

fikk en rar ting her nå :S

første åpnet command.com seg fra system32 også begynte noe på C disken \Symantec\s32EVNT1.DLL å starte men feilet, jeg har ikke engang norton (symantec)

Skrevet

Har du satt riktig disk til og vere first boot. Hadde noe lingnende problem ved bytte av hk. Byttet om på boot devise og fikk en rakett start av windows

Skrevet

kan jo prøve å sette den på 1 eren isteden for at det står removeable der , men vil det virkelig hjelpe?

Skrevet
kan jo prøve å sette den på 1 eren isteden for at det står removeable der , men vil det virkelig hjelpe?

8170184[/snapback]

Hjalp for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...