Bastian90 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Heisann. Nå er det bare en uke igjen til Playstation 3 lansering og siden jeg ikke var gal nok( :!: ) til å forhåndsbestille så lurer jeg nå på hvor det er lurest å kjøpe herligheten? Kikka litt rundt på internett og det ser ut som det er rimeligere å kjøpe der, enn å stå opp tidlig og stille seg utenfor butikken uansett. Er dette riktig? PS: Er ikke veldig kresen på når jeg får konsollen, men trenger en HDMI kabel også. Alt dette til en billigst penge mulig! Takk på forhånd for all hjelp! Mvh. Sebastian [sorry hvis det allerede er en tråd om dette!] Endret 16. mars 2007 av Bastian90
UrgeLoL Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Still deg utenfor elkjøp fredag den 23. mars. Helst ett par timer før åpningstiden, så får du nok tak i en maskin. Elkjøp har også lovt meg på mail at de skal være billigst!!
MindTooth Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ta gjerne ibruk en eksisterende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=733158 Så slipper vi alle trådene om at PS3 kommer om en uke eller to. Takk for at du bruker den nye tråden
Anbefalte innlegg