Gå til innhold

Nytt Sonata Arctica album!


aspic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har fått den nå og må si at jeg ble skuffa med en gang..

men tipset til dere som ikke riktig får tak på det er og høre på og lese teksten samtidig! funket perfekt for meg, dette er favoritt cden min nå! Takk for nok en super plate Sonata Arctica! :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er, og har så lenge jeg har hørt på metal vært stor fan av Sonata Arctica. Elsker simpelthen albumer som; Ecliptica, Silence, Winterheart's Guild og Reckoning Night, men det nye albumet, Unia, er vel uten tvil den største skuffelsen innen bandets historie. Albumet falt hvertfall ikke i smak hos meg. Selvfølgelig er jo spillingen bra, men det de spiller blir jo bare et eneste melodisk rot! Toner opp og ned! Ble ihvertfall veldig skuffet. En gjeng med talentfulle musikere går sammen, og dette er resultatet? Virker som de har mistet gnisten og gått tom for ideer..

 

Gir albumet 5/10, rett og slett fordi det ikke falt i smak hos meg. Sikkert mange som har andre meninger enn meg. Det respekterer jeg fullt og helt.

 

Btw, den eneste sangen som jeg synes virkelig var bra, var bonuslåta Out In The Fields. Dette var ei coverlåt av Gary Moore. :roll:

Endret av Wollan
Lenke til kommentar

Alle har forskjellige meininger. Dette er berre noko vi må leve med Wollan. :) Først gongen eg høyrde albumet hadde eg same meining som deg, men etterkvart likte eg albumet betre og betre.. =) Synd du ikkje likte det, men håpar det kjem ut nytt album om ikkje så ALTFOR lenge.. :)

Lenke til kommentar
Alle har forskjellige meininger. Dette er berre noko vi må leve med Wollan. :) Først gongen eg høyrde albumet hadde eg same meining som deg, men etterkvart likte eg albumet betre og betre.. =) Synd du ikkje likte det, men håpar det kjem ut nytt album om ikkje så ALTFOR lenge.. :)

8974444[/snapback]

 

Jo, håper de kommer med et bra comeback ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Neinei, likte de godt før dette også, og når jeg tok opp unia og spilte igjennom ett par ganger ble jeg også skuffa, med alt har liksom en mening med teksten til...

Har muligens tenkt og ta meg en SA tatovering, så en i sverige som hadde det.

 

Kom gjerne med Dine Sonata Arctica favoritter.

 

mine egne er:

 

Shy - forklarer en sitiuasjon jeg kjenner igjen alt for godt.

Talluah - Samme som over, desverre.

Misplaced - hvor deilig hadde det ikke vært og levd før teknologien?

Paid in full - utrolig bra og stemningsfull låt.

Letter to dana er også utrolig fin.

Vanskelig og nevne disse, da jeg liker alle sangene, bortsett fra de fleste coverlåtene deres :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har hørt en god del på Sonata Arctica, veldig bra, bortsett fra at de kunne spart seg for disse rolige sangene som "Shy, Tallulah, Draw Me", osv.

8171618[/snapback]

Jeg er VELDIG glad for at de ikke har spart seg for disse sangene. Tallulah er en av mine absolutte favoritter, og shy er nydelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...