penni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hei... Sliter litt med og koble opp Logitech Z-5500 anlegget mitt til tv'en (samsung 26R72B) 360'en og dvd spilleren...må jeg ha optisk kabel og coax? eller bare en av delene? er ganske blank her MVH
Magnusha Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 På xboxen ville jeg kjørt en optisk kabel. Hvis du har mulighet for coax på DVDspilleren, ville jeg valgt det her. Da slipper du å fysisk bytte hele tiden.
penni Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Takk, men sliter litt med og få til hele sorround greia. Når jeg plugger mp3 spilleren i kabelen som fulgte med, kan jeg bare velge mellom lyd foran+sub eller lyd bak+sub...må jeg kjøpe noe kabler her og? er jo ikke optisk inngang på mp3 spilleren...
Mala Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Du kan umulig faa sourround lyd fra spilleren. men du kan endre instillinger pa anlegget slik at du faar steroe lyd ut fra alle hogtalerene.
penni Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Ok..det høres vel egentlig greit nok ut, vet du forresten hva man stiller på?
penni Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Fant ut av det...men hva trenger jeg for og koble anlegget til tv'en? det er en Samsung Le 26R72B...
Mala Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Du kan vel dra vanlige Audio kabler fra lydutgangene paa TVen saa skulle det vel vere lyd.
penni Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Hor mye mye må jeg betale for en ok coac kabel da? lurer på om det holder med en optisk... Jeg plugger altså, en optisk kabel fra tv'en til anlegget, og en coax fra dvd spilleren til anlegget. Siden xboxen er koblet til tv'en så få jeg anlegget til å spille av xbox spilling, dvd filmer og vanlig tv?
Mala Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Koble optisk direkte fra xbox for aa faa skikkelig sourround, alt annet forer bare til Stereo enten fordelt paa 2 eller alle hogtalerene. Saa tar du coax kabelen fra DVD spiller som du sier. Bruik evt. vanlige lydkabler fra TVen om det er viktig. Endret 17. mars 2007 av Mala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå