AnBa Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jaha, jeg installerte nettopp en haug med mods, de fleste fra A's List of Recommended Mods, og nå er jeg over encumbered nesten uansett. Liste over nylig innstalerte mods. mods: Unofficial Oblivion Patch (Er ikke den) Beauitful People - Boethia Custom Reace Fix Beautiful People AyleidMeteorIronWeaponsBASE Nico's Deadweave Daes' Rakan Sword QT dof Doomshard Bow Dragon Knight Armor Assasin's Abode Osucro's Oblivion Overhaul Book Placement Days & Months Dude Where's My horse No Psychic Guards Cheydinhal Petshop 10% HandToHandBlock Armour Values Arrows In Cell x3 Arrows Remain 10min Double Repair Cost Farther NPC AAttack Unconcious for 5min MM_AlchemyPotions MM_AllowAlchemy MM_AllowRepair MM_ArrowLoot100 MM_LevelCreatures MM_Run6 MM_Settings MM_SneakMarksman MM_SneakMelee MM_Summon10 MM_TextHorse MM_TextLoad MM_TextLocks MM_TextSneak MM_TextWeapon MM_TorchLight80 MM_TrainingCost5 Hjelp?
Kahuna Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Skulle til å foreslå en feather potion... Du har ikke installert en av de modene som gjør at penger veier noe vel? Vet at jeg hadde stått som nagla da med 400k...
AnBa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Tviler på det. Dessuten har jeg 700 encumbered med ting som hadde 300 til sammen før. Og selv om jeg slipper ALT utenom quest items, som veier 0, har jeg rundt 300 på encumbered.
MiSP Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Prøv å deaktivere og reaktivere én og én mod, og se om du på den måten kan finne ut noe. Deaktiver først alle bare for å se om det i det hele tatt har noen effekt.
Kahuna Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 700 i encumberance er da ikkeno men 300 med tomme lommer er litt over middels rart ja. Gjør som MiSP foreslo (og sjekk igjen det med gullet, jeg har sett en mod av den typen. Selv med 0.01 'fjær' per septim hadde jeg hatt 4000 'fjær' med gull nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå