Gunnar B Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Finnes det en mod eller spell til å reparere andre, vet det finnes på helse osv, men har ikke funnet noe til å reparere utstyr. Sa ja til en fyr i Knights of the Nine, at han kunne bli med, men han er ute av stand til å reparere seg selv, så nå flyr han rundt i bare underbuksa
Kahuna Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det går i noen tilfeller men krever en del triksing. Ved hjelp av "reverse pickpocketing" kan du plassere ting i lommene på NPCer, men det må ha vekt=0 for at det skal gå så det begrenser mulighetene en del. Hvis du skaffer deg bound rustning eller våpen fra en rune stein kan du beholde det også etter at spellet har gått ut. Du må reparere det, slippe det på bakken og vente til spellet går ut. Da kan du plukke det opp og bruke det som vanlig, det har fete stats, veier 0 og kan enchantes. NPCene vil bytte til "ekstrautstyret" når deres eget er ødelagt, da kan du stjele(og reparere) deres opprinnelige utstyr. Noen NPCer vil plukke opp ting fra bakken hvis deres eget utstyr er ødelagt.
Gunnar B Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Ok, har prøvd det meste,kunne vært grit med en mod eller spell som gjorde dette.
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) hmm..ojsann jeg fant visst en rustning i lommen min! Jeg tror jeg tar den på meg! Endret 21. mars 2007 av Bob_mafia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå