Daffa Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hei! Har akkurat kjøpt en Volvo S40 1998 modell, og må nesten putte inn en ny bilstereo. Har ikke så mye å rutte med, men tenkte på noe som dette: Spiller Pakketilbud Tenkte også å bytte ut fronthøytallerne. Men vet ikke hvor store de er (i cm..), og om spilleren klarer å drive de? På forhånd takk! Kom Eventuellt Med Tips: ---------------------------------------------------------------- Maksimalt budsjett 10tusen! Trenger: -Spiller -Sub i kasse -Fronthøytallere (Noen som vet hvor store høytallere det er i front på Volvo S40?) -Hattehøytallere -Forsterker -Kabler -Må bestilles fra èn og samme netshop! Endret 14. mars 2007 av Daffa
Daffa Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Mitt forslag: Pioneer DEH-P40MP Rockford Fosgate Stage 2 - Singel 12" bass Rockford Fosgate T1693C JBL CS-50.4 Rockford Fosgate P152S Component System Hva trenger jeg av kabler?
Defus Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bestille fra samme webshop for avslag eller bare fordi du er lat og ikke gidder å bestille fra flere butikker?
Rebel-Rider Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bestille fra samme webshop for avslag eller bare fordi du er lat og ikke gidder å bestille fra flere butikker? 8157945[/snapback] Hva med at du finner deg en bedre måte å øke postcounten på? Hvilken grunn han måtte ha eller ikke ha for å benytte en og samme webshop har ingenting med saken å gjøre. On topic: Oppsettet ditt ser bra ut, det du trenger utenom er et kabelsett og høytalerkabel, sistnevnte må du måle opp og finne ut hvor mye du trenger (ta såpass at du har noe å gå på) Skal du kun ha høytalerkabel til sub eller skal de vanlige høytalerene også ha ny kabel? hvordan har du tenkt å koble dette?
Daffa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Bestille fra samme webshop for avslag eller bare fordi du er lat og ikke gidder å bestille fra flere butikker? 8157945[/snapback] Hva med at du finner deg en bedre måte å øke postcounten på? Hvilken grunn han måtte ha eller ikke ha for å benytte en og samme webshop har ingenting med saken å gjøre. On topic: Oppsettet ditt ser bra ut, det du trenger utenom er et kabelsett og høytalerkabel, sistnevnte må du måle opp og finne ut hvor mye du trenger (ta såpass at du har noe å gå på) Skal du kun ha høytalerkabel til sub eller skal de vanlige høytalerene også ha ny kabel? hvordan har du tenkt å koble dette? 8158020[/snapback] Blir min første bilstereo vettu Derfor jeg spør folk hær.. Derfor jeg mener det blir lettere å kjøpe sub i kasse osv.
Daffa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 (endret) Da tror jeg at jeg blir å bestille dette: Pioneer DEH-P40MP Rockford Fosgate Stage 2 - Singel 12" bass Rockford Fosgate T1693C Infinity Reference REF7540A Rockford Fosgate P152S Component System Litt usikker på forsterker.. Den eller Den? Bestiller også en sånn, Kabelsett og 10m høytallerkabel for å være på den sikre siden ? Endret 15. mars 2007 av Daffa
Defus Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg skriver ikke noe for å øke postcounten min, jeg bare lurte på om det var noen spesiell grunn hvorfor han ikke ville ha fra flere butikker. Jeg liker ikke å holde meg til en butikk når jeg skal finne noe, men det er ikke noe i veien for å gjøre det. Så til deg, jeg foretrekker den infinity forstekeren over den JBLen. Mest fordi den Inifinty forsterkeren kan gi deg det subben skal ha i rms watt, mens den JBLen kanskje kan bli litt kortpustet. Nå sir jeg ikke at den JBLen er en dårlig forsterker, for det tror jeg ikke den er.
Daffa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 (endret) Etter tips fra noen kompiser osv, så tror jeg at dette er noe å satse på: Spiller Forsterker Frontsett Hattehøytallere Subb i Kasse + kabelsett og høytallerledning. Skal koble hattehøytallerne til forsterkeren, og brokoble 2 utganger på forsterkeren til subben. Så skal jeg koble frontsettet til utgangene på cd-spilleren. Blir vel å funke det? Noen kommentarer/innspill på dette? Endret 16. mars 2007 av Daffa
Badon Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Dette ser bra ut dette. Har spillern selv og den har bra lyd.. Men du veit at frontsette er 2oHm, Noen grunn til at du valgte det? Får bedre kontroll på elemente med 4ohm og det skal spille bedre.. Men om du hører det er jo en annen sak..
Daffa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Ble anbefalt det frontsettet av en kompis:) Klarer ikke spilleren å drive de eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå