Gå til innhold

Hva synes du om reklamen i CS?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på hva folk syntes om reklamen i CS?

jeg finner det litt irriterans fordi, det får så mye oppmerksom het:p jeg ser alltid på reklamen.. øynene bare flytter seg bort på reklamen^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

beklager hvis det har vært en sånn tråd tidligere;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jo VAC:p de har sånn ANTI-fjerningsreklameprogram ^,^

 

neida, men jeg trukke det.,. med mindre valve kan se det da..

hvor det sendes signaler hvergang du bruker programmet

8154060[/snapback]

Les!

 

Jeg synes det er forsåvidt greit med med reklame, men det er dumt at reklamen i scoreboard og i spectator-linjen skaper lagg eller at alt henger i ett lite sekund. Forresten så fjerner kommandoen "gl_polyoffset -999" reklamen på veggene.

Lenke til kommentar

Reklamen på veggene er ikke så irriterende. Men hvorfor i svarteste faen har de valgt å ha reklame på scoreboard? Det opplagte svaret er jo "mer penger", men det må da finnes grenser på hva de vil gjøre mot brukerne sine. Og den reklamen i spectator view er jo så stor at den øverste spectator-linjen blir diger, det ser jo så mongo ut!

Lenke til kommentar
Reklamen på veggene er ikke så irriterende. Men hvorfor i svarteste faen har de valgt å ha reklame på scoreboard? Det opplagte svaret er jo "mer penger", men det må da finnes grenser på hva de vil gjøre mot brukerne sine. Og den reklamen i spectator view er jo så stor at den øverste spectator-linjen blir diger, det ser jo så mongo ut!

8155158[/snapback]

Tenk så mange som ser på IN-EYE-demoer, HLTV og HLTV-demoer da? Det er også mange nyhetssider som viser screenshot av scoreboard etter kamper. :]

Lenke til kommentar

Ergo, de tjener mer penger. Kan på en måte forstå Valve, penger er jo alltid kos og morro, men at de slenger så mye reklame i trynet på folk som faktisk har kjøpt spillet er helt forferdelig. Hadde CS vært et gratis spill hadde all reklamen vært rettferdig, men CS er jo ikke gratis.

Lenke til kommentar

For dem som kjøpte HL var CS bare en mod, men i dag er cs et egen spill man kjøper via Steam.

 

Må si at reklamen, særlig ved showscores irriterte meg grenseløst første timene jeg spilte med den. Den tar jo en relativt stor del av synsfeltet når du spiller, og det henter jo du møter folk når du har scoreboarden framme.

 

Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. :)

Lenke til kommentar
For dem som kjøpte HL var CS bare en mod, men i dag er cs et egen spill man kjøper via Steam.

 

Må si at reklamen, særlig ved showscores irriterte meg grenseløst første timene jeg spilte med den. Den tar jo en relativt stor del av synsfeltet når du spiller, og det henter jo du møter folk når du har scoreboarden framme.

 

Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. :)

8158802[/snapback]

weez? :--D

 

I dag følger CS med Condition-Zero når man kjøper det.

Lenke til kommentar

Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. :)

8158802[/snapback]

 

Vet du om noen har blitt VAC bannet for fjerning av reklame da?

Bare lurer, har bare ikke hørt om noen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...