SnusHanen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Er du sikker på att du ikke har kjøpt den warrioren din? 8157260[/snapback] Etter å ha lest noen av trådene hans, har tanken svirret for meg også....
cornell80 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det jeg ikke helt forstår er dette. Jeg har en øks, å med denne har jeg ca. 32 crit chance. Så etter en stund, fant jeg en polearm som er ganske mye bedre stats på. Jeg gidder ikke ramse opp statsene her, for alt annet enn crit er uvesentlig. men kan røpe at det er ca. 10 mer dps på polearmen. Begge items har verken agility, eller crit chance. Men plutselig var det 3% mindre crit når jeg equippet polearmen. Er det slik at økser får mer crit bonus ut av items som gir crit bonus, enn det polearms gjør? eller er dette en bug? Jeg er arms warrior. 8151554[/snapback] Kanskje fordi du var i berserker stance når du equippa øksa ? Gir jo 3 prosent mer critchance å være i berserker.
Xanitra Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 :!: neida.. jeg har ikke kjøpt warrioren min. Er bare litt treig, så må få ting inn med teskje. Men jeg klarte nå å selge den polearmen, så får vente på en ny en.. Det er en bra en på revered reputation hos thrallmar som jeg sikler etter.. men så er jeg litt usikker på hvordan jeg gainer rep med thrallmar bortsett fra den hersens pvp questen.
John Keats Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 70, regner med at du er det siden du tenker på å reppe opp med thrallmar
Xanitra Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 jeg er 64, så det blir vel en stund til enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå