Gå til innhold

Post bilder av vinterantrekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selfølgelig er det det, er ikke alle som går rundt i joggebukse til vanlig :)

Og Eurofag, har du kommet med en eneste positiv eller konstruktiv post i denne kategorien? Hva gjør du her egentlig?

9449623[/snapback]

 

Jeg har kommet med mye positivt. Jeg går heller ikke rundt i joggebukse til vanlig. Jeg er her fordi jeg rett og slett er forundret over denne moten som på meg virker helt pervertert.

 

Jeg prøver rett og slett å forstå. Er derfor jeg lurer på om noen av dere faktisk kler dere slik som dette.

Lenke til kommentar

Bra initiativ, kolleckio. Men kan du ikke lage litt tydeligere regler om hva som er tillatt og ikke tillatt i denne tråden? Det er jo fullstendig kaos her.

 

Ett eksempel på en regel jeg gjerne hadde sett blitt opprettet: Diskusjon om hvorvidt klesplagg er homofile eller ikke er spam og vil bli behandlet deretter.

Lenke til kommentar
Bra initiativ, kolleckio. Men kan du ikke lage litt tydeligere regler om hva som er tillatt og ikke tillatt i denne tråden? Det er jo fullstendig kaos her.

 

Ett eksempel på en regel jeg gjerne hadde sett blitt opprettet: Diskusjon om hvorvidt klesplagg er homofile eller ikke er spam og vil bli behandlet deretter.

9457605[/snapback]

 

For all del! Lag en tråd der meningsytringer ikke er tillatt...

Lenke til kommentar
For all del! Lag en tråd der meningsytringer ikke er tillatt...

9457620[/snapback]

Når halvparten av en tråd går med til å diskutere noe som strengt tatt ikke har noe med trådens egentlige tema å gjøre er det behov for visse regler, ja.

 

Når du kommer med uttalelser som at plagg er "homo" og at "ingen menn med respekt for seg selv ville tatt på seg plagget" er det den mest effektive måten å avspore en diskusjon på. Du kunne jo istedenfor ha postet ett bilde eller to av et plagg som en "ekte mann" hadde kunnet bruke?

 

Og hvis du på død og liv skal rakke ned på et plaggs manglende maskulinitet kan du kalle det feminint. For plagg har verken sexdrift, kjønnsorgan eller legning. Men vit at den machoholdningen din virker rimelig påtatt og krampaktig.

Lenke til kommentar
For all del! Lag en tråd der meningsytringer ikke er tillatt...

9457620[/snapback]

Når halvparten av en tråd går med til å diskutere noe som strengt tatt ikke har noe med trådens egentlige tema å gjøre er det behov for visse regler, ja.

 

Når du kommer med uttalelser som at plagg er "homo" og at "ingen menn med respekt for seg selv ville tatt på seg plagget" er det den mest effektive måten å avspore en diskusjon på. Du kunne jo istedenfor ha postet ett bilde eller to av et plagg som en "ekte mann" hadde kunnet bruke?

 

Og hvis du på død og liv skal rakke ned på et plaggs manglende maskulinitet kan du kalle det feminint. For plagg har verken sexdrift, kjønnsorgan eller legning. Men vit at den machoholdningen din virker rimelig påtatt og krampaktig.

9458275[/snapback]

 

Ok, skal prøve å skjerpe meg. Men om mine macho holdninger oppleves som krampeaktige, så synes jeg det feminine snittet i disse herremotene er minst like krampeaktig.

 

Men nok om det. Jeg skal prøve å være litt mere saklig fra nå av.

Lenke til kommentar

Eller aller helst post et bilde av et antrekk du kunne tenkt deg å gått i ;)

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor antrekkene i tråden kalles for vintermote da de ikke er anvendelige i snøfokk. Noen som har et forslag til en høst/vinterjakke? Tenker på noe jeg kan bruke daglig. Jeg har allerede en jakke fra Helly Hansen som jeg bruker når jeg står slalom, så den typen trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg og finne en tøff vinterjakke? Ser etter en "militær-inspirert" jakke. Har funnet noen, men de er litt for tynne. Det skal helst være hette på den.

 

Noe lignende denne

9503386[/snapback]

 

Kanskje litt mer "militær-brukt" enn "inspirert", men:

http://www.flecktarn.co.uk/flcpk1ua.html

og fôr:

http://www.flecktarn.co.uk/flcpl1ua.html

Billige og slitestærke plagg, pent brukt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En ekte mann er ikke redd for å eksperimentere med det feminine/unisex. Se på filippa k, mange av plaggene som går igjen er helt like omtrent i begge kolleksjonene. Og en skinnbag er ikke homofil bare fordi den ser penere ut enn den vanlige nike bagen mange her bruker. Trodde kanskje en del folk her kunne noe om mote, men virker ikke slik.

Endret av Whyred
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...