Gå til innhold

Post bilder av vinterantrekk


Anbefalte innlegg

Jeg fortsetter å bli forundret over den tilsynelatende særdeles homofile(eller metro som dere kaller det) og snobbete klesstilen til menn nå til dags. Selv er jeg homo, og de fleste av antrekkene som er til menn foreløpig i denne tråden er for "homo" selv for meg, til og med om jeg bare skal menge meg med andre menn av den feminne arten. :p

 

Vil også nevne at jeg har klesstil ja, selvom den ivaretar maskuliniteten min.

 

For min del blir det ikke så veldig annerledes enn resten av året, med unntak av mer shorts og åpne sko. Er ikke så redd for kulda i høst og vintermånedene. :p

 

(beklager til trådstarter for manglende bilder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Dette antrekket har jeg falt helt for  :blush: (minus sokkene :p ) Ikke helt utenkelig at det blir et lite innkjøp etter hvert..

8150868[/snapback]

 

Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt.

9431645[/snapback]

 

Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv.

Lenke til kommentar
Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt.

9431645[/snapback]

 

Gratulerer, du kom der med ett av du dummeste utsagnene jeg har hørt :)

 

Denne tråden burdte døpes om til vinterantrekk nå, evn. lage en egen tråd for det :)

 

Edit: Fant ut at jeg var trådstarter så gjør om hele tråden nå :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt.

9431645[/snapback]

 

Gratulerer, du kom der med ett av du dummeste utsagnene jeg har hørt :)

 

Denne tråden burdte døpes om til vinterantrekk nå, evn. lage en egen tråd for det :)

9433734[/snapback]

 

Ja, det hadde vært spennende å se hva vinterens metroseksuelle moter er. :)

Lenke til kommentar
Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv.

9433569[/snapback]

Det kommer vel egentlig ann på hver enkelt person om antrekket er "homofilt".

Du blir fort stemplet som homofil, hvis du som gutt traver rundt i byen i kjole...

 

@Konnis

Dette bildet du quoter. Jeg har masse veninner med den veska. Ingen mann med respekt for seg selv kan gå med en slik. ikke i mine øyne ivvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv.

9433569[/snapback]

Det kommer vel egentlig ann på hver enkelt person om antrekket er "homofilt".

Du blir fort stemplet som homofil, hvis du som gutt traver rundt i byen i kjole...

 

@Konnis

Dette bildet du quoter. Jeg har masse veninner med den veska. Ingen mann med respekt for seg selv kan gå med en slik. ikke i mine øyne ivvertfall.

9445813[/snapback]

 

Du ha helt rett i det. Og forklaring er enkel. Ekte menn bærer ikke femi vesker.

Lenke til kommentar

Kult at dere slenger ut noen vinterantrekk. Trenger en frakk-ish sak og en vanlig jakke så dette passer bra. Selv om en overkommelig pris for en som lever på studentlånet kanskje blir litt vanskelig i den tråden her.

 

 

 

Konnis,

Akkurat det samme som jenter. Ha ting i, så man slipper å ha de i lommene.

Men akkurat den på bildet hadde blitt i drøyeste laget for meg. Ellers er jeg fan av bagger/vesker. Liker best jordfarger.

 

Eurofag,

Hvordan kan du uttale deg om at noen bruker homofile klesplagg når du self har på deg rosa t-skjorte?

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Kult at dere slenger ut noen vinterantrekk. Trenger en frakk-ish sak og en vanlig jakke så dette passer bra. Selv om en overkommelig pris for en som lever på studentlånet kanskje blir litt vanskelig i den tråden her.

 

 

 

Konnis,

Akkurat det samme som jenter. Ha ting i, så man slipper å ha de i lommene.

Men akkurat den på bildet hadde blitt i drøyeste laget for meg. Ellers er jeg fan av bagger/vesker.

9445832[/snapback]

 

Bag er da greit, men den skal da ikke se ut som en dameveske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...