Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mest irriterende klasse? Rogues uten tvil. Det er faktisk ingen i nærheten engang. Det er rett og slett innebygd i klassen at man skal være kjip mot andre.

De gangene jeg har blitt corpsecampet så har det *alltid* vært av en rogue.

Undead rogue står som /auto-spit hos meg, uavhengig av hvilken fraksjon jeg spiller  :thumbup:

8144371[/snapback]

Det er fordi din main er ally.. /spit :tease:

Skrevet
Mest irriterende klasse? Rogues uten tvil. Det er faktisk ingen i nærheten engang. Det er rett og slett innebygd i klassen at man skal være kjip mot andre.

Undead rogue står som /auto-spit hos meg, uavhengig av hvilken fraksjon jeg spiller  :thumbup:

8144371[/snapback]

Jess, helt enig.

Jeg har ikke respekt for rogues, overhodet.

Forbanna talentløs drittklasse med noen forbanna feige corpsecampende gankere skal man leite lenge etter.

Det verste er likevel at man ikke kan fråde i skadefro glede når man endelig skal være kjip tilbake og corpsecampe de to timer uavbrutt som hevn, bare fordi de har den jævla stealthen sin som attpåtil er klin umulig å detektere, selv om du nesten står oppå vedkommende.

Dessuten er det så forbanna mange nerder som skal brife "pvp-skillz"'ene sine ved å lage en film av en rogue som tror han er god ved å ganke andre.

Hver gang en rogue prøver å ganke meg tenker jeg også på at det sikkert er en liten faen i den andre enden som lager film av et forsøk på å drepe meg, og da går det en faen i meg som gjør at jeg dreper dem i steden.

Fysj og faen, helt enig, den klassen er kun til for å være kjip mot andre.

Av godt og vel 20+ roguer som har prøvd å ganke meg på vei opp til 70, så har kun én (!) vært grei og latt meg være.

Skrevet

8144371[/snapback]

Jess, helt enig.

Jeg har ikke respekt for rogues, overhodet.

Forbanna talentløs drittklasse med noen forbanna feige corpsecampende gankere skal man leite lenge etter.

Det verste er likevel at man ikke kan fråde i skadefro glede når man endelig skal være kjip tilbake og corpsecampe de to timer uavbrutt som hevn, bare fordi de har den jævla stealthen sin som attpåtil er klin umulig å detektere, selv om du nesten står oppå vedkommende.

Dessuten er det så forbanna mange nerder som skal brife "pvp-skillz"'ene sine ved å lage en film av en rogue som tror han er god ved å ganke andre.

Hver gang en rogue prøver å ganke meg tenker jeg også på at det sikkert er en liten faen i den andre enden som lager film av et forsøk på å drepe meg, og da går det en faen i meg som gjør at jeg dreper dem i steden.

Fysj og faen, helt enig, den klassen er kun til for å være kjip mot andre.

Av godt og vel 20+ roguer som har prøvd å ganke meg på vei opp til 70, så har kun én (!) vært grei og latt meg være.

8144631[/snapback]

Gief 1min cd på stealth etter ress? :O

Skrevet

8145017[/snapback]

Helt enig, det hadde faktisk vært helt rettferdig også.

Det er så vanvittig, og jeg mener virkelig vanvittig, irriterende at man ikke kan hevne seg på et rasshøl som ganker alt og alle han ser.

Hadde sist en jævla nightelf rogue ved navn Visum som løp rundt og ganka i crossroads hver eneste jævla dag.

Og fy så gøy han hadde det med oss, red unna om han fikk problemer, og kom vi for nærme bare stealtha han og stakk.

Fikk vi endelig has på styggen var det klin umulig å corpsecampe som hevn etter den uendelige mengden faen han hadde bedrevet.

Skrevet

8145017[/snapback]

Det er så vanvittig, og jeg mener virkelig vanvittig, irriterende at man ikke kan hevne seg på et rasshøl som ganker alt og alle han ser.

Hadde sist en jævla nightelf rogue ved navn Visum som løp rundt og ganka i crossroads hver eneste jævla dag.

Og fy så gøy han hadde det med oss, red unna om han fikk problemer, og kom vi for nærme bare stealtha han og stakk.

Fikk vi endelig has på styggen var det klin umulig å corpsecampe som hevn etter den uendelige mengden faen han hadde bedrevet.

8145401[/snapback]

Logg på en alt/Gjør noe annet, det er ikke klassen som er problemet, men spilleren.

Skrevet

8145017[/snapback]

8145401[/snapback]

Logg på en alt/Gjør noe annet, det er ikke klassen som er problemet, men spilleren.

8145416[/snapback]

gi warrior 1 min cd på charge, death coil 1 min cd. sheep 1 min cd, travel form 1 min cd.

Catch my drift? :roll:

Skrevet

8145416[/snapback]

Hva hadde det utsagnet med saken å gjøre?

Tydelig at du spiller rogue iallefall.

Skrevet
gi warrior 1 min cd på charge, death coil 1 min cd. sheep 1 min cd, travel form 1 min cd.

8145606[/snapback]

Ingen av de skillene dere kan totalt hindre folk i å corpsecampe deg, stealth kan.

Charge, hahahah... dummeste jeg har hørt.

Prøv det selv, prøv å corpsecampe en frekk radd av en rogue en gang, spesielt i et åpent og fint område som bl.a. the barrens.

Komplett umulig.

Roguer fortjener å gankes litt de også, de som kanskje er de verste gankerne av dem alle.

Det er en grunn til at klassen har fått et så dårlig rykte for å si det sånn.

Skrevet (endret)

Bra noen her er enige med meg når det gjelder stealth... Det er så sinnsykt easymode å være immun til corpsecamp når man kan corpsecampe selv lettest av alle.

Hadde det vært opp til meg skulle stealth vart maks i 1min, for deretter å få 30sek cooldown.

Endret av apollox
Skrevet

Yah! Dimishing Returns på Stealth, hoho ^^.

Som shaman liker jeg ikke hunters, det er så langt borte og vanskelige å komme frem til før jeg er toast.

Skrevet

8145606[/snapback]

Ingen av de skillene dere kan totalt hindre folk i å corpsecampe deg, stealth kan.

Charge, hahahah... dummeste jeg har hørt.

Prøv det selv, prøv å corpsecampe en frekk radd av en rogue en gang, spesielt i et åpent og fint område som bl.a. the barrens.

Komplett umulig.

Roguer fortjener å gankes litt de også, de som kanskje er de verste gankerne av dem alle.

Det er en grunn til at klassen har fått et så dårlig rykte for å si det sånn.

8145732[/snapback]

ånei, såklart det bare er rogue som kan stikke av fra ganking! Du er jo et GENI!

Skrevet

8145017[/snapback]

8145401[/snapback]

8145416[/snapback]

8145606[/snapback]

Death Coil har 2 min CD, så gjerne for meg :!:

Skrevet

8145606[/snapback]

Ja, for det hadde vært utrolig bra for warriors som grinder.

On-topic: Warlocks. Life-drain er noe herk. Det fyller jo på mer liv på warlocken enn man tar skade på jævelen. Kan jo faen meg drepe meg med to dots og lifedrain resten. Helt utrolig at det ikke blir noe nerf på warlocks. :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...