Mr. Fiskum Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei, jeg har sett at det går an å putte en command i console slik at alle blir leet på t og gign eller no på ct.. Hva er commanden?
DurinVIII Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 cl_minmodels "1" om jeg ikke tar helt feil. 8137099[/snapback] I tillegg må du skrive: cl_minmodels_t "2" - Dette for å få alle t til å ha leet-skin cl_minmodels_ct "2" - 2 er sikkert feil, men uansett, tallet skal være tallet som GIGN han.
DurinVIII Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Sikker på at det ikke ligger i autoexec.cfg? Dog, mulig det er Leet og GIGN som er default.
-Jungeldyret Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ja, de er default. Visste ikke at jeg kunne gjøre om så alle t ble arctic og de andre modelsene også..
darkness| Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg