ErlendRU Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Også har jeg et problem med at minikartet oppe til venstre er helt tomt. Skal vel ikek være sånn? =/ Nei, det høres ikke bra ut. Skal sies at det ikke er veldig lett å se om det er tomt eller om det faktisk er noe der. Ser du prikker som representerer andre folk osv? Hadde litt problemer selv i starten, med å se et faktisk kart der, men det er der. 8197239[/snapback] Nope, trodde det var dette selv, men er ingenting der. Bare en hvit prikk i midten som jeg regner med representerer meg.. Hadde ordentlig kart i starten, med pil til oppdrag og greier.. Men skal se om jeg får fiksa det på noe vis..
Januar333 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Etter jeg la inn vista, beveget fyren seg mye mere realistisk og spillet fløyt bedre, selvom fps er det samme.
-sparks- Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Etter jeg la inn vista, beveget fyren seg mye mere realistisk og spillet fløyt bedre, selvom fps er det samme. 8197433[/snapback] dette har med grafikkortdriverne dine, jeg tipper du har sittet med gamle drivere på xp...
Januar333 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Etter jeg la inn vista, beveget fyren seg mye mere realistisk og spillet fløyt bedre, selvom fps er det samme. 8197433[/snapback] dette har med grafikkortdriverne dine, jeg tipper du har sittet med gamle drivere på xp... 8197611[/snapback] Var det jeg også tenkte men saken er ar jeg hadde den nyeste på xp... men på vista måtte jeg ha beta driver så da tenkte jeg nå går det til gokk.
frostbitten Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Andre som har problemer med for mye vekt i inventory? Fullt hele tia jo ...
Spirre Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) vel det er jo litt kjipt at du er begrensa til 25kg uten å miste stamina (når du bare går vanlig) og opptil 30kg med kraftigere redusert stamina (mister raskere og bare du beveger deg), men det gjør det mer realistisk. Endret 20. mars 2007 av Spirre
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 har nå kommet inn i kraftverket. gud så bra spillet er. eneste som de gått kunne gjort noe med er å 1. å skaffe kjøretøy 2. fast traveling... når det kommer til pilene, så viser de kun vei til oppdrag. er du ikke eller har du ikke oppdrag kommer heller ikke pilene.
Bone Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Lite spørsmål.. Det "greit" å komme seg igjennom tunnelen nordover der hvor all "strømmen" farer igjennom (til venstre for blokkaden under brua).. men, noen lettvinn måte å komme tilbake igjen? Altså sørover? Klarer ikke helt å "time" dette med strømmen..
commi Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Sprang aldrig gjennom der, men har komt meg gjennom liknende tuneller med litt mer protection gear senere. Fant en granat derimot som jeg serverte til 2 av de som vokta bru passet, fikk raska med meg våpna Deres også før kameratene dukket opp .
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Har nesten alle folka her pirat siden de sitter å spiller for fullt allerede eller?
-sparks- Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Har nesten alle folka her pirat siden de sitter å spiller for fullt allerede eller? 8199412[/snapback] We are a society of sinners
frostbitten Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Lite spørsmål.. Det "greit" å komme seg igjennom tunnelen nordover der hvor all "strømmen" farer igjennom (til venstre for blokkaden under brua).. men, noen lettvinn måte å komme tilbake igjen? Altså sørover? Klarer ikke helt å "time" dette med strømmen.. 8199201[/snapback] Trenger du time noe da? Jeg løp bare rett inn og rett ut.
commi Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Noen som har komt så langt at de har fått tak i de dokumentene ghost har ?
Bone Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Lite spørsmål.. Det "greit" å komme seg igjennom tunnelen nordover der hvor all "strømmen" farer igjennom (til venstre for blokkaden under brua).. men, noen lettvinn måte å komme tilbake igjen? Altså sørover? Klarer ikke helt å "time" dette med strømmen.. 8199201[/snapback] Trenger du time noe da? Jeg løp bare rett inn og rett ut. 8199518[/snapback] Hehe... men da tar du skade! Et annet spørsmål: Noen missions har en tidsfrist.. Hvordan blir den styrt? Er det så-og-så mange minutter etter at man aksepterer oppdraget, eller har de en deadline i forhold til klokken som tikker og går.. og dermed kan oppdrag utgå før vi i hele tatt kommer borti dem!? Jeg hadde et par oppdrag som plutselig gikk ut på tidsfristen.. og det likte jeg ikke.. så nå har jeg starta på nytt! Skal prøve å ta ett-og-ett oppdrag om gangen, og se hvordan det fungerer... hmm.. Men.. vet dere hva tidsfristen styres etter? Etter "mission start", eller "world time" ?
WaterMarked Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har problemer med spillet. Får ikke bruke sideknappene på musa, og spillet henger seg slik at jeg må restarte pc'en...!! Litt forbanna... Men selve spillet ser lovende ut, selv om jeg ikke får spillt noe spesielt før faenskapet klikker...
frostbitten Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Aner jeg en liten perfeksjonist i deg, Bone? Jeg har allerede mistet oppgraget "bring over the tail of the pseudodog", men spør likevel: Hvordan i pokkern får man tak i denne? Out.
oyvjak Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Aner jeg en liten perfeksjonist i deg, Bone? Jeg har allerede mistet oppgraget "bring over the tail of the pseudodog", men spør likevel: Hvordan i pokkern får man tak i denne? Out. 8200262[/snapback] Drep en hund og ta halen? Jeg rasket til meg en hale fra et hundelik hvertfall. Om det er en pseudodog vet jeg ikke. Regner egentlig med det.
MathHouse Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hvor mange missons har dere complete? jeg har 86.. og har ikke spilt veldig lenge.. Bra spill ,blir mer morsomt når man komemr litt ut i det og får fetere klær våpen etc.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Noen som har komt så langt at de har fått tak i de dokumentene ghost har ? 8199938[/snapback] har fått tak i de og er nå inne i kjernekraftverket synes spillet er konge. jeg fant yndlingsvåpnet temelig kjapt og har også så og si bare følt hovedoppgava.
Frezz Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Noen som har rundet spillet? Hvor lang tid brukte du i såfall? Leste på gamespot.com at hvis man bare fulgte storyline tok det bare rundt 10 timer å gå igjennom det. Stemmer dette?
Anbefalte innlegg