Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har arancarnee eller hva det nå heter kommet. Jeg har kommet til 114. Nå. gleder meg bare til mer. Veldig spennende nå. Sepsielt hvis Hollowen i Ichigo utløser seg og ødelegger Aizen og hele universet og seg selv. Hvis det så klarer han ihevrtafll å ta Aizen hehe.

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
men begynner å lure på om serien holder på å gå mot slutten nå.. slik som det virker naruto gjør...

 

>.>

 

 

Hvilken naruto er det du leser/ser på? Jeg kan ikke se at Naruto kommer til å slutte før om flere år, han blir nok å melke den for alt det den er verdt. Etter at Akatsuki blir utslettet så rømmer nok Madara på en eller annen mirakuløs måte, så får vi et år med fillers før Madara plutselig dukker opp med en ny plan, eller kanskje Sasuke prøver å rømme enda en gang, eller kanskje Sakura, selv om ingen hadde dratt etter henne :wee:.

Lenke til kommentar

Naruto går mot slutten ja, Kishimoto har selv sagt at handlingen (er det noe handling lenger?) er godt over halvveis. Men Bleach er jeg litt mer usikker på, det er altfor mange karakterer til at Kubo ender det hele med det første. Og nå har handlingen faktisk tatt seg skikkelig opp igjen så vi får se. Bleach er nå hvertfall blitt mer spennende enn Naruto for min del.

Lenke til kommentar

ja den vil kanskje fortsette men jeg håper hvertfall at dette er slutten for Aizen.. håper også at vi får se noen dødsfall blandt kapteinene, men det er kanskje for mye å be om...blir de mer er det sikkert i hell... håpte at ichigo fikk lov til å hilse på kongen men aizen kommer ikke til å ødelegge Karakura Town så han kommer ikke til å lage kings key eller hva det nå het..

Lenke til kommentar
Vel som sagt tidligere, noen av de snille kapteinene må dø, ellers blir det for dumt. Bad guys er så utrolig få akkurat nå at det begynner å bli en smule deprimerende.

Snakker du om Bleach så er jeg uenig.

Vel denne tråden heter "Bleach Manga", så jeg snakker nok om Bleach ja.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar

Fordi når du har ti tusen billioner snille karakterer i en serie slik som denne, og ingen av de noensinne dør, begynner det å bli altfor rart. Ta Naruto f.eks, serien var enormt bra i begynnelsen fordi selv de som var hovedkarakter sto i faren for å forsvinne for godt (Zabuza Arc - Sasuke f.eks) og når Sandaime døde kunne man knapt tro hvor bra serien egentlig var. Bleach kan ikke gå stort lenger uten at noen dør, når det er en serie som 80% handler om å slåss så virker det mildt sagt svært irriterende at ingen av de snille dør, det er ingen å sorge over, spenningen eksisterer ikke.

Lenke til kommentar
Fordi når du har ti tusen billioner snille karakterer i en serie slik som denne, og ingen av de noensinne dør, begynner det å bli altfor rart. Ta Naruto f.eks, serien var enormt bra i begynnelsen fordi selv de som var hovedkarakter sto i faren for å forsvinne for godt (Zabuza Arc - Sasuke f.eks) og når Sandaime døde kunne man knapt tro hvor bra serien egentlig var. Bleach kan ikke gå stort lenger uten at noen dør, når det er en serie som 80% handler om å slåss så virker det mildt sagt svært irriterende at ingen av de snille dør, det er ingen å sorge over, spenningen eksisterer ikke.

O_O, ja det får være din greie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hah, hva er så rart med det? Blir for dumt som det er nå, at alle overlever og er helt fine.

 

Slik som det er i Naruto er bedre, der har det vel dødd en del, f.eks Jiraya. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...