Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om de neste 4-5 kapitlene blir dedikert til Ichigo Vs. Ulquiorra og så får vi bare se en AFTERMATH av hele kampen mellom Espada Vs. Captains, da kommer jeg til å flippe krisemongo.

Tipper de heller dedikerer 2 chapters til fighten, med kanskje 1 eller 2 sider til en titt innom kaptein vs espada fightene, tipper espada vs kaptein fightene blir noe langstrekt uten at det dedikeres hele kapitler til den enkeltes fights.

 

 

Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool.

Lenke til kommentar
Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool.

Er delvis enig i hva du sier, er ikke konseptene det går på. Det går på utførelsen. Synes noen av de siste kampene med Ichigo begynner å føles ut som forutsigbare deja vù. Det handler om mye av det samme i Naruto og One Piece, men jeg føler kampene er mindre forutsigbare der, fordi de drar mer bruk av triks og knep, ikke bare ren styrke.

 

Og jeg whiner ikke, jeg kontemplerer :p

Lenke til kommentar
Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool.

Er delvis enig i hva du sier, er ikke konseptene det går på. Det går på utførelsen. Synes noen av de siste kampene med Ichigo begynner å føles ut som forutsigbare deja vù. Det handler om mye av det samme i Naruto og One Piece, men jeg føler kampene er mindre forutsigbare der, fordi de drar mer bruk av triks og knep, ikke bare ren styrke.

 

Og jeg whiner ikke, jeg kontemplerer :p

One piece vil nok være den anime'en som jeg har hatt mest glede av av alle jeg har sett (+Death Note før ting ble shitttt) der er det faktisk uforutsigbart, kampene mot CP11 eller hva de enn het, tror jeg aldri har frydet meg slik!

Utførelsen av ichigo og andres Resolve har gått nedover i det siste.. Tror det er endel av animasjonen sin feil, for når jeg leser manga'n og deretter ser anime'n så føler jeg meg litt snytt, som de bommet på noe, eller noen.

Lenke til kommentar
Ut fra det som skjedde i denne chapteren tar jeg og tipper litt hva plasseringene til Espadaene er nå:

 

1st - Barragan

2nd - Stark

3rd - Halibel

 

Tror fortsatt Stark er primera, men at han bare er lat og orker ikke ta ansvar. Et eksempel er når Lilinette sparker Stark fordi han godtok at Barragan tok kommandoen, og så sier hun(varierer fra oversettelser): "What are you doing going along with him? For one thing...". Tror bare Stark er som vanlig lat og orker ikke ta ansvar, og Barragan prøver å vise at han ikke lar seg skremme. En annen ting jeg stusser på er at Barragan snakker for mye og har vist negative sider, som da planen hans gikk i vasken. Uansett bare spekulering, blir spennende å se hvem som er på topp :wee:.

Lenke til kommentar
Ut fra det som skjedde i denne chapteren tar jeg og tipper litt hva plasseringene til Espadaene er nå:

 

1st - Barragan

2nd - Stark

3rd - Halibel

 

Tror fortsatt Stark er primera, men at han bare er lat og orker ikke ta ansvar. Et eksempel er når Lilinette sparker Stark fordi han godtok at Barragan tok kommandoen, og så sier hun(varierer fra oversettelser): "What are you doing going along with him? For one thing...". Tror bare Stark er som vanlig lat og orker ikke ta ansvar, og Barragan prøver å vise at han ikke lar seg skremme. En annen ting jeg stusser på er at Barragan snakker for mye og har vist negative sider, som da planen hans gikk i vasken. Uansett bare spekulering, blir spennende å se hvem som er på topp :wee:.

Hihi, bra resonnering. Håper dette stemmer, fordi en kompis av meg var så jævla 'smug', om at han tok rett i om at det var Barragan, og ikke Stark som var top espada utfra sist kapittel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...