Håkki Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Slettet data uten vilje da jeg flyttet bilder fra laptopen til den stasjonære da jeg oppdaget at jeg flyttet de til feil mappe. Da hadde bare en fil blitt ovefrørt. Trykker avbryt og trykker angre. Kommer opp en meldig om at det allerede heter mapper som de jeg skulle flytte "tilbake" igjen het. Trykker ja til alle. An ven eller annen dum grun trykket jeg avbryt der og. Ikke spør hvorfor. Vet noen om noen programvare som kan gjenopprette bildene siden de er ikke å finne på noen av maskinene. Det er bildere fra hele vinterferien som er ganske synd å biste. Takker for all hjelp jeg kan få. Endret 10. mars 2007 av Håkki
VetleRsport Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Her har du noen programmer: Runtime GetDataBack for FAT and NTFS v3.03 Recover My Files 3.9.5.4951 File Renamer Pro v2.0 EasyRecovery File Recovery PRO V7.0 RecoverMyPhotos (denne passer deg)
VetleRsport Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hvem programm brukte du om jeg tørr spørre? Bare hyggelig å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå