Gå til innhold

Mitt HW mot World of Warcrafts krav?


Anbefalte innlegg

heisann, jeg driver nå å instalerer world of warcraft trial (10 dagers prøve)

 

jeg vurderer også sterkt å kjøpe wow (uten BC)

 

Mitt Not-up2date HW ser omtrent sån ut:

 

AMD Athlon 64 Processor 3400+

2,40 GHz, 512 MB ram

GeForce 6200 128mb DDr AGP8X (PNY)

 

Noen som kan si meg om wow vil funke sån passe på min maskin?

 

hvordan vil innstillingene bli?

å kan noen legge inn et bilde over hvis de har omtrent likens HW å spiller wow så jeg kan se hvordan det ser ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal gå som smurt ...

8124073[/snapback]

 

 

vil jeg kunne ha på omtrent full grafikk?

8124318[/snapback]

 

 

Jeg spilte fra level 42 til 60 på en av chars'ene mine på følgenede spec:

AMD Jalla-gammel XP 1600 (1300Mhz?)

256 MB RAM

Geforce 2 MX 32MB

 

Det funka, utenom i byer/ populære og befolkede områder. (Alt på minimum, selvsagt)

 

Hvis jeg var deg ville spandert på 512 MB Ram ekstra, men å oppgradere mere for å spille WoW er ganske unødvendig. Da ville jeg heller satset på raskere internett linje

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
noen som kan finne noen bilder som viser lavest grafikk, middels grafikk og best grafikk?

8124593[/snapback]

 

Skal prøve å få det til. Skal dusje først. For å si det sånn: Jeg spillte på laveste grafikk i et år. Gikk helt fint.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Screen.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Videooptions.jpg

 

1,5GB RAM, pleide å ha 512, de ekstra 1024 var verdt pengene.

AMD Athlon 2.2gzh 3000+

nVidia GeForce Fx 6600 256mb

 

Har som regel alltid 60fps i Azeroth, synker til oppunder 50 hvis det skjer veldig mye på en gang. Mens jeg har 40ish fps i Outlands.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

 

 

her er de tre forskjellige. Mitt hw spec kan du se i profilen. Det er ikke så mye forskjell, den største forskjellen er hovedsaklig hvor langt du ser før det blir tåkete. Det skal sies at jeg har en del bedre skjermkort enn deg, så det vil nok uansett se litt finere ut på min pc enn på din. På gamlepcen min med geforce 3 ti 200 såg det ikke like bra ut, men det var helt spillbart.

Lenke til kommentar

nydelig, så konklusjonen her er at med mitt HW så er wow helt spillbart, men kan bli litt laggy i store forsamlinger...(høres ut som mormor)

det gjennstår bare å se når den tid er inne...hvor mye koster det da? jeg regner med at jeg skal a kort i samme slengen..så tilsammen..hvor mye?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
nydelig, så konklusjonen her er at med mitt HW så er wow helt spillbart, men kan bli litt laggy i store forsamlinger...(høres ut som mormor)

det gjennstår bare å se når den tid er inne...hvor mye koster det da? jeg regner med at jeg skal a kort i samme slengen..så tilsammen..hvor mye?

8125241[/snapback]

 

http://www.play.com/Games/PC/4-/185225/Wor...ft/Product.html

Og rundt 200kr for et 2måneders kort

edit: Prisen på play.com er inkludert frakt!

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Du må ha minst 1gb RAM. 512Mb blir problemer uansett, selv når det er få folk i nærheten. Om du avslutter alle andre programmer før du starter spillet kan det hjelpe litt, men du vil uansett ha periode hakkeperioder. Kjøp mer ram!

8125443[/snapback]

 

Enig ;) Aldrig dumt å ha litt ekstra ram :D Merker stor forskell! loading tider etc.. tar mye mindre tid

Lenke til kommentar
Du må ha minst 1gb RAM. 512Mb blir problemer uansett, selv når det er få folk i nærheten. Om du avslutter alle andre programmer før du starter spillet kan det hjelpe litt, men du vil uansett ha periode hakkeperioder. Kjøp mer ram!

8125443[/snapback]

 

Enig ;) Aldrig dumt å ha litt ekstra ram :D Merker stor forskell! loading tider etc.. tar mye mindre tid

8125517[/snapback]

 

Ja, men det er ikke et must.

Lenke til kommentar
Du må ha minst 1gb RAM. 512Mb blir problemer uansett, selv når det er få folk i nærheten. Om du avslutter alle andre programmer før du starter spillet kan det hjelpe litt, men du vil uansett ha periode hakkeperioder. Kjøp mer ram!

8125443[/snapback]

 

Enig ;) Aldrig dumt å ha litt ekstra ram :D Merker stor forskell! loading tider etc.. tar mye mindre tid

8125517[/snapback]

 

Ja, men det er ikke et must.

8125540[/snapback]

 

Mer enn 512mb er et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...