Gå til innhold

Ny bærbar pc... billig.(internetpc med lave specs)


Anbefalte innlegg

Skal kun brukes til surfing på internet.

 

Ønske Harddisk 50-60 gb. Innebygd trådløst.

Fra 256-512-1 gb ram oppgraderbar.

 

Prosessor er ikke så relevant siden det ikke kreves mye for å surfte på nettet.

 

De billigste jeg finner på nettet er rundt 5000 kr, men jeg lurer på om man kan få sånne til 1-2000 kr også? Det har jeg sett tidligere. Da tenker jeg nytt og ikke brukt.

 

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muh, så etterpå at du skrev at du ikke ville ha brukt. For noe nytt må fort du opp i en 6000 for en maskin med wlan.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vurdert å kjøpe brukt? Da kan du fint komme ned til (og under) 2000 for en helt grei maskin. Finn og QXL er fine steder å lete. Kjøper du fra en butikk burde du også få med en brukt-garanti (Forsempel 3 måneder) og skjer det noe før det blir maskinen reparert eller erstattet kostnadsfritt.
Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar
Muh, så etterpå at du skrev at du ikke ville ha brukt. For noe nytt må fort du opp i en 6000 for en maskin med wlan.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vurdert å kjøpe brukt? Da kan du fint komme ned til (og under) 2000 for en helt grei maskin. Finn og QXL er fine steder å lete. Kjøper du fra en butikk burde du også få med en brukt-garanti (Forsempel 3 måneder) og skjer det noe før det blir maskinen reparert eller erstattet kostnadsfritt.

8123152[/snapback]

 

 

Hvis ikke pc`en har wlan? men kan kjøpe sånt kort eksternt. Da må man vel komme under 5000?

Lenke til kommentar
De billigste jeg finner på nettet er rundt 5000 kr, men jeg lurer på om man kan få sånne til 1-2000 kr også? Det har jeg sett tidligere. Da tenker jeg nytt og ikke brukt.

 

Noen anbefalinger?

8122893[/snapback]

 

En NY laptop til 1-2000 kroner? :whistle:

Hvor har du forresten sett det?

Endret av Opticane
Lenke til kommentar
Jeg kan bare si et ord: Unreal! Passer jo bra til nicket ditt. Du må ty til brukt om du vil ha pc til 1-2000.

8124510[/snapback]

 

Jeg bare sjekket for mulighetene. Det var nemlig 2-3 pc`er før i prisguiden til 1000-2000 kr og det var det ps data som solgte. De har plutselig blitt bortevekk.

Det var derfor jeg tenkte at andre butikker kanskje kunnne ha tilsvarende.

 

Så det er desverre ikke så Unreal som du skal ha det til..........

Lenke til kommentar
Hørt om feilprising? Eneste gangen jeg kan forestille meg du får ny bærbar ned til 2000 er om du kjøper negroponte-pcen eller en pc med binding til telenor adsl dyreste utgave etc.

8126605[/snapback]

 

Den hadde dårlig specs som jeg utlyste den på ps data og det var samme pris på siden.... Så det skulle stemme det.

Lenke til kommentar
Muh, så etterpå at du skrev at du ikke ville ha brukt. For noe nytt må fort du opp i en 6000 for en maskin med wlan.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vurdert å kjøpe brukt? Da kan du fint komme ned til (og under) 2000 for en helt grei maskin. Finn og QXL er fine steder å lete. Kjøper du fra en butikk burde du også få med en brukt-garanti (Forsempel 3 måneder) og skjer det noe før det blir maskinen reparert eller erstattet kostnadsfritt.

8123152[/snapback]

 

 

Hvis ikke pc`en har wlan? men kan kjøpe sånt kort eksternt. Da må man vel komme under 5000?

8123257[/snapback]

 

jeg har en best 5150 uten innebygd trådløst m win98\2gb hdd :p

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Muh, så etterpå at du skrev at du ikke ville ha brukt. For noe nytt må fort du opp i en 6000 for en maskin med wlan.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vurdert å kjøpe brukt? Da kan du fint komme ned til (og under) 2000 for en helt grei maskin. Finn og QXL er fine steder å lete. Kjøper du fra en butikk burde du også få med en brukt-garanti (Forsempel 3 måneder) og skjer det noe før det blir maskinen reparert eller erstattet kostnadsfritt.

8123152[/snapback]

 

 

Hvis ikke pc`en har wlan? men kan kjøpe sånt kort eksternt. Da må man vel komme under 5000?

8123257[/snapback]

 

ja så absolutt!

 

hvor mye vil du evt. gi for en fujitsu-siemens c1110 MED trådløst innebygd og gyldig lisens til xp samt. nero\windvd\norton ghost 2003? mer info finnes hvis du googler'n opp... det skal nevnes at maskinen har en slags stygg ripe på topplokket.. men bortsett fra dette er maskinen veldig grei og takler spill ganske greit.. hvis du har lyst på den. send meg en pm om evt bud

 

(vet dette kan være litt off-topic men det skulle holde seg AKKURAT under grensen for ot)

8140294[/snapback]

 

Se på topic`en min. Hva er det du ikke forstår med ordet ny pc?? seriøst....

Lenke til kommentar
Se på topic`en min. Hva er det du ikke forstår med ordet ny pc?? seriøst....

 

Flere her som prøver å fortelle deg at du IKKE får ny laptop til 1-2000,-.

Billigste på markedet pr dags dato er 4500,-.

Du får pent finne deg i å kjøpe den, eller en brukt. Valget er ditt.

Skjønner du hva vi skriver? (*seriøst..?*)

Lenke til kommentar
Se på topic`en min. Hva er det du ikke forstår med ordet ny pc?? seriøst....

 

Flere her som prøver å fortelle deg at du IKKE får ny laptop til 1-2000,-.

Billigste på markedet pr dags dato er 4500,-.

Du får pent finne deg i å kjøpe den, eller en brukt. Valget er ditt.

Skjønner du hva vi skriver? (*seriøst..?*)

8157862[/snapback]

 

Ingen her som skjønner at jeg har sett de prisene i butikken selv for ikke så lenge siden. Så det skal ikke være lett nei......

 

Det blir jo alltid sånne pc`er før eller siden da produsentene dumper prisene på ett eller annet. Jeg bare venter på at det skal skje igjen. Så det blir nok ikke brukt nei. Skjønner ikke hvorfor alle må ha det inn med teskje her??

Lenke til kommentar
Jeg kan bare si et ord: Unreal! Passer jo bra til nicket ditt. Du må ty til brukt om du vil ha pc til 1-2000.

8124510[/snapback]

 

Jeg bare sjekket for mulighetene. Det var nemlig 2-3 pc`er før i prisguiden til 1000-2000 kr og det var det ps data som solgte. De har plutselig blitt bortevekk.

Det var derfor jeg tenkte at andre butikker kanskje kunnne ha tilsvarende.

 

Så det er desverre ikke så Unreal som du skal ha det til..........

8126540[/snapback]

 

PSData har aldri solgt noen bærbare til den prisen. da må det i tilfelle vært feilprising.

Og jeg burde vite det, da jeg har jobbet på PSData i 2år.

Lenke til kommentar
Jeg kan bare si et ord: Unreal! Passer jo bra til nicket ditt. Du må ty til brukt om du vil ha pc til 1-2000.

8124510[/snapback]

 

Jeg bare sjekket for mulighetene. Det var nemlig 2-3 pc`er før i prisguiden til 1000-2000 kr og det var det ps data som solgte. De har plutselig blitt bortevekk.

Det var derfor jeg tenkte at andre butikker kanskje kunnne ha tilsvarende.

 

Så det er desverre ikke så Unreal som du skal ha det til..........

8126540[/snapback]

 

PSData har aldri solgt noen bærbare til den prisen. da må det i tilfelle vært feilprising.

Og jeg burde vite det, da jeg har jobbet på PSData i 2år.

8158155[/snapback]

 

Ok.. fair enough. Da gir jeg meg på det, men jeg kjøper fortsatt ikke brukt pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...