Bilge^^ Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Her er planen: Jeg har tenkt å dele harddisken i 2. Jeg har en Western digital 200 gb. Den har Windows XP OS med 80 gb ledig. Så tenkte jeg og dele opp harddisken og å ha XP på ene delen og Ubuntu på andre. Men så har jeg aldrig gjort dette før og er usikker, vet ikke engang om det går Så vist det er noen smartinger her, vet dere hvilket program som skal brukes, isåfal - nøyaktig hvordan? Hadde blitt evig gla om dette hadde gått og noen kunne hjelpet meg. på forhond, takk!
Lars-H Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Du kan lage partisjoner med foreksempel Partition Magic. Er ikke sikker på hvordan det er å partisjonere disker som det er lagret data på men..
Bilge^^ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Du kan lage partisjoner med foreksempel Partition Magic. Er ikke sikker på hvordan det er å partisjonere disker som det er lagret data på men.. 8121438[/snapback] Nei akkurat! Må den være formatert osv? :S Vi får se da, jeg bare partisjonerer den nå jeg, så får vi se åssn det går.. om harddisken klikker eller ikke, wish me luck ;D
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det skal fungere med Partition Magic, men du må ta backup i tilfellet noe går til helsike.
Bilge^^ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Det skal fungere med Partition Magic, men du må ta backup i tilfellet noe går til helsike. 8121604[/snapback] Yap, står noe i readme filen om at jeg skulle bruke et program som hette PowerQuest Drive Image til backup
Bilge^^ Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Problem løst, Sitter nå med Linux Ubuntu! Lånte en 20 gig av storebror å innstallerte på den istedet. Tusen takk for tips og hint anyways
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå