FemtiNi Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei jeg spiller BF 2142 og lurer på hvor styrerommet til dette store skifet er? Og har ett annet spørsmål også: Hvilken knapp trykker jeg for å komme en annen plass i fly og bilene?
jeps79 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 biler å fly er vell f1 f2 osv flytte titan (den store) da må du være commander og styre det i commander "bildet". så vidt jeg husker. skal spille nå for førstegang på to uker så det er nesten glemt bort.
FemtiNi Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 men jeg finner ikkje styrerommet og klarer ikkje å Accsepte! (finner ikkje vilken knapp jeg skal trykke på for å gjøre det)
Tommy T Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 men jeg finner ikkje styrerommet og klarer ikkje å Accsepte! (finner ikkje vilken knapp jeg skal trykke på for å gjøre det) Det er ikke noe styrerom og du accepter med page up (Pg up)
FemtiNi Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 jeg trykker mange ganger men det funkr ikkje!!
jeps79 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 får du opp at du er commander da? når du har trykket page up? om du er acsepted så må du trykke tab eller capslock eller noe i nærheten dær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå