FonderPrism Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har i den siste tiden hørt en skurring i høyttalerne mine, og jeg lurte på hva dette kan komme av? Denne lyden høres både i høyttalerne som er koblet til PC'en til vanlig, og i to forskjellige headsett jeg har testet. Kan lyden komme av en feil på hovedkortet? Lyden virker som om den går "i takt" med når de forskjellige komponentene i PC'en, f.eks når harddiskene leser så hører jeg dette i høyttalerne (i tillegg til selve lyden fra diskene), og også når cpu'en arbeider.
FonderPrism Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hmm, hva kan en gjøre med dette da? Må jeg kjøpe nytt, eller kan det fungere å kjøpe et lydkort?
FN` Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hmm, hva kan en gjøre med dette da? Må jeg kjøpe nytt, eller kan det fungere å kjøpe et lydkort? 8125918[/snapback] prøv å ta det ut, og sette det inn igjen, mulig noe sitter løst. Eller kanskje du har noe støv der? hvis ikke det funker, kan du jo prøve å reinstallere driveren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå