Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Morn, har fått en ny Pc, og må legge inn et skin igjen. Jeg vil ha dette: http://www.fpsbanana.com/skins/18647 Min mor sier det er så barbarsk å knivstikke hverandre.. (OBS: INGEN SPAM OM DET!) Så kan noen gi meg en guide HVOR jeg skal legge skinet? (Det er vel lovelig; Texture: New SkinModel: Hacked Custom Model ?) Takk på forhånd! EDIT:Jeg fant hvor jeg skulle legge de: C:\Valve\Steam\SteamApps\(username)\counter-strike\cstrike\models Men nå skjedde det noe rart: Lasta ned fra FPSBANNA.com, men jeg kan ikke åpne filen.. Som sakt, jeg har NY data, hvor finner jeg et program som åpner .rar? Endret 9. mars 2007 av Slettet-3t93k9
aspic Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) WinRAR Men kvifor bruke skins? Det øydelegg jo heile vitsen. Okaj okaj, leste ikkje grundig gjennom, men det er bra du respekter mor di Endret 9. mars 2007 av aspic
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Fikk det til; dvl si, Broren min Matsemann fikk det til.. ^^, xD Takk Endret 9. mars 2007 av Slettet-3t93k9
binko Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 This creeps me out a bit, for broren min hadde samme problemet med hvor han skulle plassere skin`en sin. (riktignok en m4-skin, men). Saken er at da jeg sa mappene, sa han, og jeg siterer; Takker`n Matsemann! (Jeg heter Mats, altså) For det er jo helt usannynlig at noen andre heter mats (mads), hva?
Matsemann Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Nei, var meg Greia var det at Jonas la de i cstrike mappa. Men vi spiller CZ og ikke 1.6, så de skulle i czero-mappa, om andre får samme problem ENDRET: Og nei, jeg bruker ikke denne moden Endret 10. mars 2007 av Matsemann
binko Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sååå profilen Matsemann er broren til profilen JonasKS?
Matsemann Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Aha Og når Mats er borte klarer ikke Jonas å vente, og må stille noob-spørsmål som .rar-filer For å ikke gå helt off-topic så har Jonas fått seg Vista, og det kjørte med innmari FPS-drop, nedi 20 og slikt. Det løste vi ved å deaktivere Aero mens vi spilte, om noen andre har samme problem Endret 10. mars 2007 av Matsemann
Tazic Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hvett Noen Hvordan du får til skins på Hanskene, vett ikke hvordan jeg gjør det. kan noen hjelpe?? Endret 12. mars 2007 av Dragonsvenny
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Her har du Noen skins: http://www.fpsbanana.com/skincats/337 Legg de i: C:\Valve\Steam\SteamApps\(username)\counter-strike\cstrike\models restart spillet og der har du de!
Tazic Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har prøvd å legge det inpå models men funker ikke Plz vet Noen hvordan jeg gjør det ???
binko Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Ja dragonsvenny, hei du! Jeg har skins på hanskene mine, skikkelig tøffe om jeg kan si det selv. Jeg kjører source, men tipper det er nogenlunde samme greiene. Jeg skrive mapperekkefølgen, er vel det samme i CZ, source og 1.6 uansett C:/programfiler/valve/steam/SteamApps/*dittsteamnavnellerepostadresse*/counter strike source (det vil bli condition zero, sant)/cstrike/materials/models/weapons/v_models/hands/herleggerdu vtm. filene og vtf. filene! Og hvis du ikke vet det, forskjellen på v_models og w_models er at v_models er "fra øynene". KUN det du ser i HUD, sant. w_models er world (når våpna ligger på bakken). Og som sagt, vet ikke om det er samme, men du kan jo prøve? Håper jeg hjalp til, hilsen Gizmo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå