Hellemyr Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Har instalert Dark Messiah men får ikke åpnet det i multiplayer mode. Får opp denne feilmeldingen når jeg skal kjøre det Har en liten følese om routeren som kan være problemet.
aspic Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Utifrå skjermdumpen der verkar det som om steam ikkje kjører, eller det er noko problem med steam (sjokk? ) Har du prøvd å reinstallere steam? =o
Hellemyr Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Har reinstalert steam, åpnet de nødvendige portene i routeren, og nå instalerer jeg spillet på nytt. Håper det virker nå da.
aspic Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ganske sikker på at det vil fungere då. Og eg har både router og brannmur innebygd i bredbåndsmodemet mitt, og klarar å spele online utan problem. Kva brannmur har du på pc'n då? Sida du har steam, reknar eg med at du har nokon HL2/HL1 basterte spel? Funkar desse online? Endret 9. mars 2007 av aspic
Hellemyr Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Fortsatt den samme erroren kommer når jeg har reinstalert hele spillet. Har slått av alt av firewalls. Noen som har forslag?
Hellemyr Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 If Half-Life 2 claims that the Steam Service is not running, you might want to try and do a search for Steam.dll If it's anywhere but the steam directory, delete it. If it doesn't work, try mv ClientRegistry.blob ClientRegistry.blob.old Fant dette tipset, og nå funker det! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå