Landeplagen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei, ikke spillbar. Peter Molyneux hadde en demostrasjon. 30 Min Streaming
vict0r Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ser utrolig fett ut! Spesielt penge/handlesystemet. Hvilke(n) konsoll(er) kommer dette ut til?
vict0r Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Curses... Kanskje det blir noe fablespilling hos en kompis da
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Trodde ikke jeg kom til å gidde å sitte gjennom 30 minutter med video, men sånn kan det gå. :!: Virker veldig lovende. Vil holde meg litt skeptisk (ting som pets og handel pleier vanligvis å være noe klønete i spill), men gleder meg til å prøve Fable 2. Likte uansett veldig godt måten han snakket om følelser og skape bånd mellom spilleren og verdenen. Savner det fokuset hos mange utviklere i dag.
stekri88 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er det Peter Molyneux som snakker der? Skulle tro han var litt mere proff på å framføre ting. Men om spillet: Gimme now! Det ser Knallbra ut!
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Likte egentlig presentasjonen. Hadde en noe uformell tone over seg.
stekri88 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Likte egentlig presentasjonen. Hadde en noe uformell tone over seg. 8115725[/snapback] Sant nok. Var jo ikke noe store greier uansett da. Tviler på at han hadde stått sånn på en E3 konferanse eller noe slikt.
-Mr.T- Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Altså, bare vær forsiktig med å tro noe av det som kommer ut av kjeften på Peter Molyneux... var jo ikke måte på hvordan Black&White skulle revolusjonere spillverdenen. Samme med Fable. Fable skulle jo bli helt sykt, du skulle få leve livet til en person fra barndom til han ble gammel, og friheten skulle jo være helt uhørt. Hva var det vi fikk? Et helt vanlig lineært hack&slash spill med RPG elementer der du fikk oppleve 5min med barndomen til helten og 5min med ungdomstid og deretter spilte resten av livet som voksen. Så ikke mye til frihet nei. Det ser bra ut, men jeg forventer ingen ting av Peter og gjengen. Har hatt høye forhåpninger før som har blitt knust til de grader av middelmådighet ... Endret 9. mars 2007 av Appleseed
doffen45 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 vell, jeg likte fable veldig godt og hadde mangen timer underholdning med spillet.
Firvulag Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 fryktelig så jaded man skal være. syenst det er bar at han er så entusiastisk og ambisiøs for det kan bare love godt i lengden. det er jo litt hit and miss men han prøver ihvertfall..imotsetning til 90% av alle de andre som lager spill
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Synes dette var en svært proff presentasjon. Han fikk meg til å sitte å se hele videon uten pause - og ganske imponert. Ikke bare over hva spillet kanskje leverer (sier kanskje fordi Peter M bruker store ord), men pga måten han fremfører det på. Veit at for noen av dere (små) skal en game kar IKKE snakke om kjærlighet og sånn. Spill skal være Graw eller Gears Of. W. og hovedpersonen skal si fuck you og drepe alle... Men for en (snart) middeladrende fyr som meg-- virker dette veldig bra. Annerledes. Jeg her heltent på dette spillet nå. Og madammen likte dette også. Kanskje flere jenter vil finne veien til RPG's? Kanskje teknologien endelig har catch'et up med Peter M's ideer. Hadde vært artig.
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Syntes konseptet med å kunne bli gravid var festlig. :!:
-Mr.T- Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg også hadde mange timer med underholding med Fable... men spillet var vel ikke akkurat i nærheten av det vi ble lovet Peter har en tendens til sikte mot skyene også ender han opp på bakken.
Atomics Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Han er ikke alene om å love masse han kanskje ikke kan holde.. (se: STALKER) Men jeg mener dette selskapet leverer produkter som er forskjellig fra alle andre selskaper, og prøver å utfordre nåværende trender med noe nytt, og det er modig gjort, koster mye, og garanterer ikke suksess, men hvis ingen gjør slikt, så....ja...da blir spill rimlig kjedlige før eller senere. Jeg skal ha 360 tror jeg snart...og da kan jeg få testet det første, hørte mye om det, så får man se.
xFreakyx Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er et stort fan av Lionhead og har fulgt dem ganske lenge nå. Og etter en stund så har jeg sett at Peter M lover mange ting, men ikke alltid alle tingene kommer med. som feks Black&White2 Multiplayer som aldri kom. noe jeg ble veldig skuffet over. og er redd dette skjer med Fable2. men håper såklart på det beste, for dette ser veldig lovende ut! med hund og greier men litt offtopic-- som sagt Peter M genial til og lage spill! visst han og Will Wright hadde laget spill sammen så hadde vi sett noen veldig bra spill.
egr Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Allltid interessnt å høre på Peter Molyneux. Liker planene hans for Fable 2
Amored Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Noen som har en link til en side hvor videoen kan lastes ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå