Tim Pop Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ny trailer fra The Phantom Hourglass. Se filmen her.. Kan ikke si annet enn at jeg liker denne stilen, syns den passer meget bra til DS.
TCi Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Skal kjøpes så snart det dukker opp i butikken. Ser meget bra ut.
Mr. Needlemouse Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Virker som om Nintendo prøver å gjenskape TWW feelingen. Fryktet at spillet kunne bli som Minish cap, bare med litt bedre grafikk. Dette blir bra
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Dette spillet ser jo fantastisk ut. Synd jeg ikke har Nintendo DS, men kanskje jeg kjøper den en gang jeg får råd. PH ser absolutt spennende ut, og musikken var intet mindre enn bra. Grafikken tiltalte meg veldig, og jeg må si jeg liker WW-stilen veldig godt. Jeg har ingen problemer med slik artistisk cell-shading tegnestil-grafikk, i motsetning til volds- og sex-befengte 14 år gamle og usikkre unger. Snorre
Tim Pop Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Veldig kult at man først tegner opp en seilerute på den nederste skjermen, også bruker man heller energi på å ta seg av fiender på veien - autoseiling FTW =)
-Mr.T- Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Dette spillet ser jo fantastisk ut. Synd jeg ikke har Nintendo DS, men kanskje jeg kjøper den en gang jeg får råd. PH ser absolutt spennende ut, og musikken var intet mindre enn bra. Grafikken tiltalte meg veldig, og jeg må si jeg liker WW-stilen veldig godt. Jeg har ingen problemer med slik artistisk cell-shading tegnestil-grafikk, i motsetning til volds- og sex-befengte 14 år gamle og usikkre unger. Snorre 8113266[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå